Najnowsza wersja rozwiązania Oracle CPQ Cloud (Configure, Price, Quote) zapewnia specjalistom ds. sprzedaży dostęp do całego pakietu CPQ za pośrednictwem mobilnych tabletów z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, dzięki czemu mogą wydajnie pracować również w podróży.
Najnowsze rozszerzenia zapewniają także pełniejszą integrację z platformami Oracle Sales Cloud i Salesforce.com, umożliwiając automatyzację oraz zapewniając efektywność i rzetelność całego procesu sprzedaży.
Aby jeszcze bardziej zoptymalizować i uprościć administrowanie rozwiązaniem Oracle CPQ Cloud, wprowadzono w nim następujące funkcje i rozszerzenia:
· Zarządzanie formułami: funkcja ta umożliwia administratorom definiowanie złożonych obliczeń dotyczących cen i upustów za pomocą interfejsu typu „przeciągnij i upuść” (drag-and-drop), bez pisania skryptów i tworzenia zaawansowanych reguł.
· Przywracanie do poprzedniego stanu po migracji: funkcja pomaga administratorom cofnąć migrację błędnych treści przeniesionych nieumyślnie ze środowiska testowego do produkcyjnego. Pozwala przywrócić serwis produkcyjny do znanego punktu odtwarzania poprzez naciśnięcie jednego przycisku, efektywnie skracając czas przestoju.
· Wywołania typu „funkcja-funkcja”: pozwalają wdrożeniowcom i administratorom elastycznie optymalizować i wielokrotnie używać modułowe skrypty.
· Pomoc do produktu w nowej wersji: oferuje administratorom ulepszone funkcje wyszukiwania i współpracy, które ułatwiają wyszukiwanie informacji potrzebnych do efektywnego tworzenia i serwisowania witryn internetowych.
Rozwiązanie Oracle CPQ Cloud można łatwo zintegrować z platformami Oracle Sales Cloud i Salesforce.com.
· Oferowane przez rozwiązanie Oracle CPQ Cloud możliwości tworzenia ofert, konfigurowania i generowania dokumentów, można łatwo zintegrować z ekranami do zarządzania klientami i możliwościami sprzedaży udostępnianymi przez system Oracle Sales Cloud CRM.
· Najnowsze rozszerzenia do rozwiązania Oracle CPQ Cloud obejmują aktualizacje możliwości administracyjnych, które zapewniają lepszą synchronizację danych oraz ułatwiają serwisowanie systemu. Wykorzystują też najnowsze interfejsy API umożliwiające integrację z platformą Salesforce.com.
Dowiedz się więcej
Oracle Cloud
Oracle Customer Experience
Oracle CPQ Cloud
Oracle Sales Cloud
BigMachines for Oracle
Perde modelleri
OdpowiedzUsuńsms onay
Mobil odeme bozdurma
nft nasıl alınır
ANKARA EVDEN EVE NAKLİYAT
trafik sigortasi
dedektör
web sitesi kurma
aşk kitapları
SMM PANEL
OdpowiedzUsuńsmm panel
iş ilanları
instagram takipçi satın al
hirdavatciburada.com
Www.beyazesyateknikservisi.com.tr
SERVİS
tiktok jeton hilesi
çekmeköy toshiba klima servisi
OdpowiedzUsuńümraniye beko klima servisi
üsküdar lg klima servisi
üsküdar alarko carrier klima servisi
üsküdar daikin klima servisi
pendik toshiba klima servisi
pendik beko klima servisi
tuzla lg klima servisi
ataşehir toshiba klima servisi