poniedziałek, 23 marca 2015

Oracle DaaS: nowa usługa platformy Oracle Data Cloud

Oracle Data as a Service (DaaS) for Customer Intelligence, to część platformy Oracle Data Cloud. 
Usługa została opracowana aby pomóc firmom w czerpaniu i ujednolicaniu wiedzy płynącej z rozrastających się zasobów danych nieusystematyzowanych. Wiedzę tę można wykorzystać dla uzyskania lepszego obrazu treści dostarczonych przez klienta w kanałach społecznościowych i korporacyjnych.

Firmy mają obecnie problemy z przetwarzaniem niespotykanej wcześniej ilości danych o klientach. Mimo że wiele przedsiębiorstw ma wgląd w konwersacje w kanałach marketingowych i społecznościowych, to wiele firm nie jest w stanie połączyć ich z danymi pochodzącymi z działu obsługi klienta, aby uzyskać szerszy obraz opinii klientów oraz ich wpływu na ogólną działalność przedsiębiorstwa.

Rozwiązanie Oracle DaaS for Customer Intelligence pomaga zmierzyć się z tymi wyzwaniami dzięki ujednoliceniu danych o klientach ze wszystkich kanałów społecznościowych i korporacyjnych oraz połączeniu ich w zagregowane sygnały o intencjach klientów, obejmujące poruszane przez nich tematy, a także wskaźniki, wątki i odczucia. 
Za pomocą autorskiego połączenia wyszukiwania słów kluczowych i wyszukiwania boolowskiego, metody LSA oraz przetwarzania języka naturalnego, semantyczny interfejs API Oracle może ułatwić klasyfikację dowolnego rodzaju danych nieusystematyzowanych, takich jak logi czatów, formularze, ankiety, komentarze lub fora użytkowników, oraz czerpanie z nich usystematyzowanych informacji. Rozwiązanie Oracle Enriched Social Data Feed, wykorzystujące tę samą technologię, jest w stanie wyodrębnić sygnały z ponad 700 mln wiadomości pochodzących z ponad 40 mln stron serwisów społecznościowych dziennie.

Informacje dodatkowe
Oracle Data Cloud
DaaS Solutions
DaaS for Marketing
DaaS for Sales

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz