środa, 1 kwietnia 2015

Dawniej RightNow CX, dziś Oracle Service Cloud

Webcast Oracle 16 kwietnia 2015

Oczekiwania klientów w zakresie obsługi rosną, zespoły zajmujące się obsługą klienta muszą się więc skoncentrować na budowaniu zaangażowania klientów i ich utrzymywaniu, rozszerzaniu możliwości pracowników i szybkim dostosowywaniu się do zmian. 
Najnowsza wersja platformy Oracle Service Cloud pomaga przedsiębiorstwom sprostać tym wyzwaniom. Oferuje ona narzędzia, które pozwalają agentom lepiej zrozumieć potrzeby klientów i szybko rozwiązywać poszczególne kwestie, a tym samym zapewnić obsługę na wysokim poziomie.

Zarejestruj się na godzinny Webcast Oracle, przeprowadzany na żywo w dniu 16 kwietnia 2015 r. o godz. 14:00. Ekspert Oracle Polska Michał Skowroński zademonstruje najważniejsze funkcje pakietu usług Oracle Service Cloud w prezentacji pt. "Dawniej RightNow CX, dziś Oracle Service Cloud. Przegląd nowych funkcjonalności i modułów aplikacji udostępnionych w najnowszej edycji rozwiązania."

Poznaj pakiet Oracle Service Cloud, łączący obsługę za pośrednictwem Internetu, serwisów społecznościowych i telecentrum, oferujący ujednolicone rozwiązanie do obsługi klienta we wszystkich kanałach. Dzięki temu pozwala zwiększyć sprzedaż, budować zaufanie, a także ograniczyć koszty i nakład pracy.

Zarejestruj się już TERAZ na spotkanie z ekspertem Oracle, aby wysłuchać jego prezentacji na temat Oracle Service Cloud i porozmawiać z nim na czacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz