środa, 2 września 2015

Sprzedaż 3.0 - wiedzieć więcej i sprzedawać więcej dzięki Oracle Sales Cloud

Seminarium Oracle, 17 września 2015, godz. 10:00
Sposób, w jaki klienci kontaktują się z działami sprzedaży, szybko się zmienia. Badanie przeprowadzone ostatnio przez biuro analityczne CEB pokazało, że 57% procesu zakupu odbywa się jeszcze przed pierwszym kontaktem klienta z działem sprzedaży! 
W tych nowych warunkach biznesowych przedsiębiorstwa muszą wyposażyć swoje działy sprzedaży w szybkie, łatwe w użyciu i nowoczesne narzędzia, które wspierają produktywność opartą na mobilności, sprzedaż opartą na wiedzy i współpracy oraz energiczne działania na rzecz pozyskiwania zamówień.

Zapraszamy na seminarium, poświęcone omówieniu najnowszych chmurowych usług Oracle wspomagających sprzedaż, które pomagają sprzedawcom zwiększyć prężność działania dzięki usprawnieniu procesów decyzyjnych. 
Podczas seminarium eksperci Oracle zademonstrują m.in. jak:
  • Osiągnąć lepszą wydajność sprzedaży w dowolnym czasie i miejscu
  • Optymalizować sprzedaż dzięki nowym narzędziom analitycznym
  • Usprawnić współpracę pomiędzy zespołami sprzedażowymi i wewnątrz firmy
  • Zwiększyć możliwości sprzedażowe i wzmocnić zaufanie klientów
Zarejestruj się
Program spotkania
Więcej informacji: Łukasz Romanowski, Oracle Polska

1 komentarz:

  1. Jeden z lepszych wpisów blogowych, jakie miałam okazję czytać na temat systemów crm w firmie. Od siebie polecam jeszcze https://craftware.pl/25-pomyslow-na-wykorzystanie-crm-w-firmie/ gdzie znajdziecie sposoby na wykorzystanie crm w firmie.

    OdpowiedzUsuń