czwartek, 3 grudnia 2015

Innowacje w pakiecie Oracle CX Cloud

Podczas październikowej konferencji Oracle OpenWorld 2015 zostały przedstawione nowe rozwiązania branżowe oraz szereg rozszerzeń pakietu usług Oracle Customer Experience Cloud (Oracle CX Cloud). 
Pakiet ten dostarcza pełny zakres narzędzi marketingowych, sprzedażowych, usługowych, handlowych i społecznościowych, które pomagają firmom w zapewnieniu wyjątkowej obsługi ich klientom. 

Oracle CX Cloud dla branży usług finansowych: udostępnia pełny przegląd informacji o klientach i informacji finansowych, pomagając instytucjom zwiększyć wskaźnik zatrzymania klientów i sprzedaż produktów powiązanych oraz produktów wyższej klasy.

Oracle CX Cloud dla branży telekomunikacyjnej: wspomagane procesy sprzedaży, analiza danych dotyczących wykorzystania usług i ich kosztów oraz łatwiejsze procesy konfiguracji i wyceny umożliwiają personalizację interakcji z klientem i unowocześnienie cyfrowej obsługi w wielu kanałach.

Oracle CX Cloud dla branży produkcyjnej: wstępnie skonfigurowane rozwiązania pomagają przyspieszać wprowadzanie innowacji, skuteczniej pozyskiwać i zatrzymywać klientów oraz obniżać koszty operacyjne.

Oracle CX Cloud dla branży towarów konsumpcyjnych: pomaga skuteczniej docierać do klienta i sprawniej przeprowadzać inicjatywy sprzedażowe, a także lepiej rozumieć dzisiejszych klientów cyfrowych oraz kontaktować się z nimi w nowy, wyjątkowy sposób.

Oracle Sales Cloud: pakiet zawiera konfigurowalne narzędzia do zarządzania siecią partnerów - takie, jak zarządzanie nowymi transakcjami i samodzielna rejestracja. Integracja z Blue Coat zapewnia dodatkową ochronę informacji umożliwiających identyfikację osób (Personally Identifiable Information - PII).

Oracle Service Cloud: najnowsza wersja udostępnia Oracle Service Cloud Knowledge Advanced - innowacyjną funkcję, która pomaga przedsiębiorstwom sprawniej zarządzać wiedzą i umożliwia bezproblemową obsługę klienta za pośrednictwem wielu kanałów. 

Oracle Commerce Cloud: nowe funkcje wspomagania sprzedaży, testy A/B oraz możliwość tworzenia list życzeń w portalach społecznościowych umożliwiają szybkie wdrażanie bogatych funkcjonalnie sklepów internetowych, dostępnych zarówno z komputerów stacjonarnych, jak i urządzeń mobilnych.

Oracle CPQ Cloud: nowe moduły cenowe, dynamiczne listy wyboru oraz integracja z pozostałymi rozwiązaniami pakietu Oracle CX Cloud pozwalają firmom zwiększyć sprzedaż i marżę, podczas gdy rozszerzona konfiguracja w ramach Oracle Commerce Cloud pomaga im poprawić wyniki sprzedażowe oraz identyfikować szanse handlowe.

Informacje dodatkowe
Oracle Customer Experience Cloud
Oracle Sales Cloud
Oracle Service Cloud
Oracle Commerce Cloud
Oracle CPQ Cloud

1 komentarz:

  1. Faktycznie bardzo dużo nowości wprowadziło Oracle. Mi za to bardzo podoba się wprowadzacie i wdrażanie płatności w sklepach internetowych od https://www.cashbill.pl/pobierz/integracje bo stało się to łatwe i zarazem przyjemne.

    OdpowiedzUsuń