czwartek, 10 sierpnia 2017

Oracle Monetization Cloud obsłuży modele cenowe oparte na przychodach cyklicznych

Oracle wprowadził na rynek usługę Oracle Monetization Cloud, która pozwoli sprzedawcom stosować atrakcyjne modele cenowe w epoce handlu cyfrowego. 
Ta nowa usługa chmurowa przyspiesza wprowadzanie na rynek produktów i usług cyfrowych oraz udostępnianych na zasadzie abonamentu, uwzględniając przy tym całą relację z klientem — od jego pozyskania przez przygotowanie oferty, zaawansowane określanie stawek i rabatów, rozliczanie i niestandardowe fakturowanie - aż po raportowanie.

Przedsiębiorstwa coraz częściej skupiają się na generowaniu przychodów cyklicznych i budowaniu trwałych relacji z klientami przez przechodzenie od zakupów jednorazowych do modeli opartych na powtarzających się transakcjach. W tym celu potrzebują elastycznych narzędzi rozliczeniowych, które ułatwiają dostawcom usług cyfrowych generowanie wpływów z nowych ofert i wyróżnianie swoich usług na rynkach, na których panuje ostra konkurencja. Oracle Monetization Cloud łączy możliwości skalowalnych narzędzi do generowania wpływów z prostotą, elastycznością i bezpieczeństwem platformy Oracle Cloud, przyspieszając wprowadzanie usług cyfrowych na rynek.

Użytkownicy Oracle Monetization Cloud mają do dyspozycji następujące korzyści:

·  Narzędzia do obsługi cyklu życia — usługa obejmuje cały cykl życia usług abonamentowych, od pozyskiwania abonentów, przez szybkie wprowadzanie i modyfikowanie innowacyjnych ofert, wykorzystywanie elastycznych narzędzi do określania stawek, rabatów i rozliczeń – aż po analizowanie wyników biznesowych w oparciu o zaawansowane raporty. 
·  Łatwa integracja — nowe, natychmiast gotowe do pracy konektory i standardowe, internetowe interfejsy API SOAP i REST pozwalają firmom bez trudu zintegrować usługę z systemami do obsługi klientów i systemami zaplecza, uwzględniając przy tym rozwiązania Oracle, Chase Paymentech i inne produkty CRM, systemy handlu elektronicznego i ERP oraz bramki płatnicze i podatkowe. 
·  Ograniczenie ryzyka i kosztów — pełna zgodność ze standardami Payment Card Industry (PCI) i amerykańskimi standardami rachunkowości GAAP oraz stosowne certyfikaty, a także obsługa refakturowania i uznawania siedmiu typów przychodów pozwala klientom zmniejszyć ryzyko, zniwelować utratę przychodów i zadbać o zgodność z kryteriami audytów. 
·  Pełna gama możliwości generowania wpływów — rozwiązanie do generowania wpływów wchodzi w skład kompleksowej platformy, która obejmuje całą relację z klientem - od nawiązania kontaktu w kanałach społecznościowych przez obserwowanie, przygotowywanie innowacyjnych usług dla nowych abonentów - aż po określanie stawek, rozliczanie, uznawanie przychodów i zapewnianie zgodności z przepisami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz