czwartek, 14 grudnia 2017

Oracle wprowadza nowe funkcje do pakietu Oracle Identity SOC

Oracle poinformował o rozszerzeniu swojej oferty rozwiązań zabezpieczających Oracle Identity Security Operations Center (SOC) - została ona wzbogacona o nowe funkcje, które ułatwią przedsiębiorstwom bezpieczne certyfikowanie tożsamości użytkowników, aplikacji i danych poufnych oraz zarządzanie nimi, jak również zapewnienie użytkownikom szerszego zakresu funkcji dostosowanych do potrzeb klientów. 

Podczas konferencji Oracle OpenWorld 2017 firma Oracle po raz pierwszy przedstawiła swój nowy zestaw zintegrowanych pakietów, obejmujący usługi Oracle Identity SOC i narzędzia Oracle Management Cloud. Zintegrowany pakiet Oracle wykorzystuje sztuczną inteligencję do takich celów, jak analizowanie danych telemetrycznych dotyczących bezpieczeństwa i operacji oraz automatyczne rozwiązywanie problemów. 

Pierwsza oferta cloud native do zarządzania tożsamością
Oracle przedstawił pierwszą usługę chmurową do zarządzania tożsamością, przeznaczoną dla środowisk chmur hybrydowych. Będzie ją można całkowicie i bezpośrednio zintegrować z aplikacjami Oracle SaaS, usługami Oracle Identity SOC (Oracle Identity Cloud Service, Oracle CASB Cloud Service) oraz rozwiązaniem Oracle Management Cloud. Taka kombinacja umożliwia wykorzystanie inteligentnych funkcji automatycznego uczenia oraz kanałów informacyjnych, za pośrednictwem których z usługi Oracle CASB Cloud Service przekazywane są dane dotyczące ryzyka związanego z używaniem aplikacji w chmurze. 

Pierwsze w branży rozwiązanie do zarządzania konfiguracją oparte na automatycznym uczeniu 
Firma Oracle wprowadziła również w usłudze Oracle Configuration and Compliance Cloud Service nową funkcję, która automatycznie wykrywa ustawienia konfiguracyjne w systemie przedsiębiorstwa w czasie rzeczywistym. Za pomocą automatycznego uczenia znajduje ustawienia odbiegające od normy, co umożliwia ich szybkie korygowanie. Oracle rozszerzył także funkcje analizy zachowań użytkowników i firm (user and entity behavior analytics ― UEBA) w całej ofercie. W szczególności usługa Oracle Security Monitoring and Analytics (SMA) Cloud Service wprowadza wzorce dostępu do danych na poziomie SQL, a następnie wykrywa anomalie w zachowaniach użytkownika, bazy danych lub aplikacji.

Rozszerzone zarządzanie tożsamością klientów 
Przedsiębiorstwa potrzebują rozwiązań do synchronizowania danych dotyczących klientów z informacjami marketingowymi. Mając to na uwadze, firma Oracle rozszerzyła swoje funkcje zarządzania tożsamością w usłudze Oracle Identity Cloud Service oraz umożliwiła ich integrację z rozwiązaniami Oracle Marketing Cloud i Oracle Data Cloud. Wraz z tymi rozwiązaniami przedsiębiorstwo może wykorzystywać wbudowane atrybuty usług Oracle Identity Cloud Service, które usprawniają zarządzanie zgodami klientów, profilami na portalach społecznościowych, preferencjami i działaniami. 

Informacje dodatkowe
•  Oracle Cloud Platform
•  Oracle Cloud Security
•  Oracle Cloud Marketplace
•  Oracle Cloud Security na blogu Oracle Cloud Security

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz