„Informacja stała się nową ogólnoświatową walutą. Bazy danych są cyfrowymi bankami, w których są przechowywane i z których są pobierane cenne informacje.“ (Źródło: Badanie IDC, luty 2008)
Oracle IRM uzupełni sieć firmową o szyfrowanie dokumentów za pomocą cyfrowych podpisów (łącznie z pocztą elektroniczną) – dokumenty będzie można dzięki temu chronić przed nieuprawnioną ingerencją, monitorować ich przemieszczanie się po firmie (łącznie z monitoringiem wszystkich kopii). Bez użycia Oracle IRM nikt nie będzie mógł otworzyć dokumentu, a ci, którzy z niego korzystają, nie będą mogli pozyskiwać z niego informacji nawet poprzez wykonanie zdjęcia ekranu. W celu wyszukania informacji, które uległy wyciekowi, korzysta się z systemu znaków wodnych. Uzupełnienie o Oracle Access Manager umożliwi lepsze zarządzanie tożsamością i logowaniem, łącznie ze wsparciem usług i aplikacji internetowych. A Oracle Database Vault pomoże na przykład również tam, gdzie administrator bazy danych miał w normalnych okolicznościach dostęp do danych, których w rzeczywistości nie powinien widzieć.
Jak to właściwie działa? (fragment dokumentacji produktowej)

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz