13 lutego 2014, Concept 13, Warszawa
Oracle Polska i partnerzy serdecznie zapraszają na spotkanie pod hasłem Oracle Social Cloud Business Mixer.
Seminarium odbędzie się 13 lutego 2014 r. (czwartek) w restauracji Concept 13 w Warszawie.
W czasie spotkania eksperci z branży spojrzą szerzej na fenomen nowych mediów i poszukają (wspólnie z uczestnikami) prawdziwej wartości wynikającej z ich wykorzystania w organizacji.
Analizowanie danych z sieci społecznościowych może przynieść menedżerom sprzedaży i marketingu wiele bezcennych informacji o klientach ich firmy: pozwala poznać interakcje w mediach społecznościowych, umożliwia efektywne nawiązywanie kontaktów z klientami, pozwala także tworzyć, publikować i moderować społecznościowe kampanie marketingowe, mierzyć ich wyniki oraz opracowywać wartościowe raporty na ten temat.
Podczas konferencji Oracle prelegenci zaprezentują najważniejsze elementy społecznościowych usług z pakietu Oracle Cloud, a także analizę fenomenu mediów społecznościowych i wyzwań, jakie wynikają z konieczności obsługiwania klientów poprzez ten nowy kanał komunikacji.
Bez żargonu i skrótów opowiemy o dobrych praktykach budowania polityki firmy wobec mediów społecznościowych oraz zastanowimy się wspólnie, na co postawić w 2014 roku.
Sprawdzimy też, czy Oracle Social Relationship Management jest rozwiązaniem na miarę wyzwań, jakie wynikają z konieczności obsługiwania klientów przez nowe kanały komunikacji.
Udział w Business Mixer jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona.
Czas i miejsce: 13.02.2014 r., godz. 17:00, restauracja Concept 13 w Warszawie
Rejestracja
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz