czwartek, 24 marca 2016

Klienci opowiadają o Oracle Cloud

Mariusz Ludwiński
Rozmawiając z klientami o zaletach chmury, warto od czasu do czasu wtrącić bezpośredni cytat z materiału referencyjnego od innego zadowolonego klienta. W ten sposób pokażemy klientom, że interesują nas ich efekty biznesowe, a nie tylko „przywieźć, podłączyć, działa – to do widzenia”.

Oto 5 cytatów na temat różnych usług Oracle Cloud, które można śmiało wykorzystać na spotkaniach z klientami. Kolejne 5 w artykule „Klienci o Oracle Cloud. 10 cytatów do użycia w prezentacjach i na spotkaniach z menedżerami nieufnymi chmurze” na portalu Chmurowisko.pl 

Ogólna strategia przechodzenia w chmurę
„Obecnie żyjemy w świecie zdefiniowanym przez chmurę hybrydową (…) Systemy front-office, sprzedaż, niektóre systemy back-office są chętne do przejścia w chmurę w pierwszej kolejności. Potem zaczynają przeskakiwać systemy finansowe, księgowe, oraz ważne acz niekluczowe funkcje jak np. planowanie czy zarządzanie transportem. To całkiem niezły plan kamieni milowych projektu przechodzenia w cloud”
– Mike Macrie, CIO w Land O’Lakes 

Bezpieczeństwo chmury
„Posiadanie danych i aplikacji w chmurze daje naszemu zarządowi pewność, że są one bezpieczne i pod fachowym nadzorem (…) To poczucie bezpieczeństwa i ciągłego dostępu jest szczególnie istotne, gdy pracujesz w takim gorącym regionie jak Bliski Wschód. Jeśli zdarzy się coś nieprzyjemnego, zjawisko naturalne lub polityczne, nasze aplikacje są bezpieczne i możemy z nich korzystać z dowolnego miejsca, także poza regionem”
– Hani A. El Dabet, dyrektor departamentu rozwoju systemów w Arab Investment and Export Credit

Znajomość Oracle
„Dzięki używaniu chmury, skutecznie unikamy projektów przeszkadzających w codziennej pracy takich jak zakupy nowych serwerów co kilka lat. Oszczędzamy 29 proc. na zarządzaniu systemami oraz 19 proc. na kosztach hardware’u i disaster recovery. (…) Migracja do chmury była łatwa i wymagała bardzo niewiele przystosowania do nowego sposobu pracy, ponieważ mamy doświadczenie w pracy z aplikacjami Oracle’a”
– Andrew McGee, IT Manager w Australian Finance Group

Tabelki w arkuszu nie wystarczą
„Prowadząc biznes w skali międzynarodowej, masz do czynienia z wieloma drobnymi zdarzeniami finansowymi, które trzeba śledzić bardzo uważnie. Nie wszystko zrobisz w arkuszu kalkulacyjnym, a do tego cały czas martwisz się czy formuły w arkuszach zostały wprowadzone poprawnie i czy wszystkie arkusze ładnie się ze sobą łączą. Uruchamiając jedno centralne rozwiązanie w chmurze, pozbywasz się tych problemów, a jednocześnie trzymasz budżet w ryzach”
– Ed Abell, CFO w Racepoint Global

Jakość dla młodej firmy
„Jesteśmy młodą firmą. Nasi klienci chcą mieć przekonanie, że oferujemy nasze usługi z infrastruktury bezpiecznej, skalowalnej i elastycznej (…) Platforma chmurowa daje nam dostęp do pierwszorzędnych jakościowo rozwiązań po niskim koszcie, udostępniając nam i naszym klientom platformę, która bez problemu rośnie wraz ze wzrostem liczby użytkowników korzystających z usługi”
– Craig Meek, założyciel i dyrektor kreatywny SuiteBox

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ja jeszcze nie miałem okazji testować tych rozwiązań i muszę przyznać, ze są one dla mnie dość nowe. Fajnie ogólnie o wykorzystaniu marketing automation napisano w https://push-ad.com/blog/7-praktycznych-przykladow-wykorzystania-marketing-automation/ i na pewno przy pracy z klientami to nam się przyda.

    OdpowiedzUsuń