środa, 8 listopada 2017

Oracle liderem w dziedzinie Sales Force Automation

Oracle poinformował ostatnio, że został uznany za lidera w raporcie firmy Gartner pt. 2017 Magic Quadrant for Sales Force Automation. 
Oracle został uplasowany w polu liderów ze względu na kompletność wizji i zdolność do jej realizacji. To już drugie ostatnio wyróżnienie w tej kategorii oprogramowania Oracle – poprzednio pisaliśmy o raporcie Forrester Research TUTAJ.

Rozwiązania do automatyzacji pracy sprzedawców przez długi czas uważano za narzędzia do zarządzania sprzedażą, a ich elementy i funkcjonalność dostosowywano przede wszystkim do potrzeb handlowców. Ze względu na zmiany w zachowaniach klientów starsze technologie handlowe stały się jednak przestarzałe i mało efektywne. Platformę Oracle Sales Cloud zaprojektowano z myślą o zaspokajaniu potrzeb współczesnych klientów, którzy dysponują większymi możliwościami, pozwala więc sprzedawcom nawiązywać z nimi kontakt na wcześniejszym etapie relacji i przyspieszyć finalizowanie transakcji za pomocą kompletnego, innowacyjnego i sprawdzonego rozwiązania handlowego.

„Klienci mają dziś informacje na wyciągnięcie ręki i potrzebują wsparcia i obsługi w czasie rzeczywistym. Dlatego szybkość reakcji i sprawna obsługa są dziś ważniejsze niż kiedykolwiek dotąd” — powiedział Stephen Fioretti, wiceprezes ds. rozwiązań CX Engagement w firmie Oracle. „Oracle Sales Cloud pomaga firmom odnosić sukcesy we współczesnym środowisku handlowym, udostępniając im innowacyjne technologie (takie jak sztuczna inteligencja) i dane do przygotowywania lepiej przemyślanych rozwiązań dla sprzedawców i klientów. Fakt, że analitycy Gartner umieścili nas w polu liderów w tym sektorze, po raz kolejny uwidacznia naszym zdaniem zaangażowanie firmy Oracle we wspieranie jej klientów w osiąganiu wymiernych wyników sprzedaży”.

Według firmy Gartner liderzy wykazują się zdolnością realizowania swojej wizji poprzez oferowane produkty i usługi, a przy tym odnotowują solidne wyniki biznesowe (przychody i zyski). Rozwiązania liderów są z powodzeniem wdrażane u ważnych klientów z różnych branż, a dostawcy z tego grona mogą się pochwalić wieloma wdrożeniami obejmującymi ponad 500 użytkowników. Konsekwentnie odnotowują też ponadprzeciętne zadowolenie klientów. 

Raport firmy Gartner pt. „2017 Magic Quadrant for Sales Force Automation” można pobrać TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz