piątek, 23 marca 2018

Innowacje w Oracle HCM Cloud

Aby udostępnić specjalistom ds. kadr większe możliwości oraz jeszcze bardziej usprawnić obsługę pracowników, Oracle wprowadził nowe funkcje oparte na sztucznej inteligencji i udoskonalenia narzędzi dla użytkowników w obrębie chmury Oracle Human Capital Management (HCM) Cloud
Najnowsze innowacje udostępniają zaawansowane, ale proste w użyciu narzędzia, które mogą zwiększyć zaangażowanie pracowników, usprawnić rekrutację oraz podnieść produktywność działu kadr, umożliwiając jednocześnie pracownikom szybki i łatwy dostęp do informacji potrzebnych im do osiągania doskonałych wyników w pracy.

Więcej satysfakcji z pracy: Przeprojektowany interfejs użytkownika wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby pomóc pracownikom wyeliminować niepotrzebne czynności i skupić się na najważniejszych zadaniach i decyzjach. Nowe cechy i funkcje to m.in.:
•  Interfejs „Newsfeed”: Pracownicy mogą teraz wybrać interfejs w stylu „newsfeed”, aby wyświetlały im się dane i informacje, które są dla nich najważniejsze. 
•  Łatwe wyszukiwanie: Inteligentne i intuicyjne funkcje wyszukiwania umożliwiają pracownikom szybkie i łatwe wyszukiwanie interesujących ich informacji.
•  To samo doświadczenie na wszystkich urządzeniach: Spersonalizowany interfejs wygląda tak samo na wielu urządzeniach - komputerach biurkowych, tabletach, czy smartfonach.
•  Zarządzanie wynikami w trybie ciągłym: Nowe funkcje rejestrowania wyników pomagają zadbać o to, by pracownicy zawsze otrzymywali wskazówki i informacje zwrotne w czasie rzeczywistym oraz mogli łatwo śledzić realizację swoich celów.

Bardziej inteligentna praca: Zaawansowane, wbudowane funkcje AI oraz ukierunkowane ścieżki zapewniają prostą i spersonalizowaną obsługę — od pierwszej interakcji kandydata z firmą, poprzez proces rekrutacji, aż do wdrażania. Nowe cechy i funkcje to m.in.:
•  Rekrutacja kandydatów: Dzięki nowym funkcje AI i chatbotom kandydaci mogą szukać ofert pracy i uzyskiwać odpowiedzi na pytania bezpośrednimi kanałami takimi jak Facebook Messenger.
•  Zoptymalizowany proces rozwoju zawodowego: Za pomocą proaktywnych alertów „autonomiczny” proces rozwoju zawodowego pomaga pracownikom osiągać cele i osiągać sukcesy na swoich stanowiskach.
•  Rekrutacja i wdrażanie odpowiednich pracowników: Zaawansowane funkcje automatycznego uczenia pomagają skrócić czas rekrutacji poprzez wskazywanie najodpowiedniejszych kandydatów oraz proaktywne identyfikowanie kandydatów i pracowników, których warto zachęcić do aplikowania.
•  Inteligentne wdrażanie pracowników: Nowe funkcje wdrażania sprawiają, że nowo zatrudnieni szybciej i łatwiej stają się zaangażowanymi i produktywnymi pracownikami. 

Większe wsparcie w pracy: Dzięki nowym inteligentnym i łatwym do dostosowania procesom biznesowym opartym na sztucznej inteligencji specjaliści ds. kadr mogą udzielać pracownikom wsparcia, którego potrzebują, aby osiągać doskonałe wyniki w swojej pracy. Nowe cechy i funkcje to m.in.:
•  Chmurowy helpdesk HR: Pomaga zapewnić zgodność z przepisami poprzez optymalizację zarządzania wrażliwymi sprawami z zakresu relacji z pracownikami i optymalizację ich bezpieczeństwa. 
•  Zaawansowane mechanizmy kontrolne HCM: Wbudowana biblioteka mechanizmów kontrolnych opartych na najlepszych procedurach, konsole bezpieczeństwa i pulpity pomagają organizacjom zapobiegać nieupoważnionemu dostępowi do wrażliwych funkcji i danych HCM. 

Więcej informacji na temat Oracle HCM Cloud można znaleźć w serwisie Twitter (@OracleHCM), oraz Facebook lub na blogu Modern HR in the Cloud.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz