środa, 20 listopada 2013

Oracle przejmuje firmę Compendium

Firma Oracle poinformowała o przejęciu firmy Compendium, dostawcy opartego na chmurze rozwiązania do marketingu treści. Rozwiązanie to pozwala firmom planować, produkować i dostarczać atrakcyjne treści w wielu kanałach przez cały cykl współpracy z klientami.

Podejście zastosowane przez firmę Compendium polega na kojarzeniu odpowiednich treści z danymi i profilami klientów, aby pomóc firmom skuteczniej przyciągać uwagę potencjalnych klientów, nawiązywać kontakt z nabywcami, przyspieszać przekształcanie sposobności w możliwości sprzedaży, podnosić poziom akceptacji rozwiązania przez użytkowników oraz stymulować wzrost przychodów.

Innowacyjne rozwiązanie firmy Compendium uzupełnia najlepszą w branży platformę Oracle Eloqua Marketing Cloud, która wchodzi w skład kompleksowego rozwiązania Oracle do obsługi klientów.
Połączenie platformy Oracle Eloqua Marketing Cloud z rozwiązaniem firmy Compendium umożliwi nowoczesnym marketerom kojarzenie treści dotyczących konkretnych osób z „internetowym językiem ciała” (digital body language) klientów, aby zwiększyć zaangażowanie klientów z górnej części lejka sprzedażowego, poprawić jakość informacji o potencjalnych klientach, uzyskać największy zwrot z inwestycji w prowadzone działania marketingowe oraz zwiększyć lojalność klientów.

Więcej informacji na temat tego przejęcia można znaleźć TUTAJ.

Powiedzieli o transakcji 

Klienci coraz częściej uzyskują dostęp do informacji za pośrednictwem kanałów internetowych i mobilnych, w wyniku czego proces zakupów zmienia się z zakupów sterowanych przez sprzedaż w zakupy sterowane przez marketing. Marketerzy muszą więc sprostać jeszcze większym wyzwaniom i dostarczać odpowiednie, atrakcyjne treści w wielu kanałach i przez cały cykl współpracy z klientami. Dzięki wzbogaceniu platformy Oracle Eloqua Marketing Cloud o rozwiązanie do marketingu treści firmy Compendium przedsiębiorstwa będą mogły pozyskiwać więcej potencjalnych klientów, poprawić obsługę klienta i zwiększyć uzyskiwane przychody.
Thomas Kurian, wiceprezes Oracle, szef działu rozwoju produktów.

Platforma Oracle Eloqua Marketing Cloud dysponuje unikatowymi możliwościami rejestrowania „internetowego języka ciała” potencjalnych klientów i może pomóc firmom w zapoznaniu się z charakterystyką demograficzną nabywców, ich zachowaniami oraz czynnikami, które na nich wpływają. Połączenie takiego profilu nabywcy z oferowanym przez firmę Compendium, ukierunkowanym na dane rozwiązaniem do marketingu treści pozwoli marketerom dostarczać właściwe treści właściwym osobom, we właściwym kanale i we właściwym czasie. Bardzo się cieszymy, że nasze rozwiązanie weszło w skład najbardziej kompleksowej w branży platformy marketingowej opartej na chmurze, dzięki czemu będziemy mogli dostarczać innowacyjne rozwiązania do marketingu treści firmom z całego świata.
Chris Baggott, dyrektor generalny firmy Compendium.

Dowiedz się więcej
Oracle i Compendium
Prezentacja ogólna
List do klientów i partnerów
FAQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz