czwartek, 27 lutego 2014

Seminarium Oracle AppAdvantage

25.03.2014, siedziba Oracle Polska, Warszawa
Dzisiaj - jak chyba nigdy wcześniej, wyzwania stojące przed IT są wyjątkowo skomplikowane i wymagające. Z jednej strony oczekuje się dalszego ograniczania kosztów, a z drugiej znacznie większego wsparcia biznesowego, w tym użycia nowych technologii - takich chmura obliczeniowa, Big Data, technologie mobilne i społecznościowe.

Dowiedz się, w jaki sposób usprawnić aplikacje i infrastrukturę IT 
Serdecznie zapraszamy na seminarium prezentujące program Oracle AppAdvantage, podczas którego zaprezentujemy, jak z powodzeniem sprostać powyższym wymaganiom. Kierujemy je do klientów aplikacji biznesowych Oracle – takich jak E-Business Suite, PeopleSoft, HCM, czy Siebel CRM. 
Podczas seminarium opowiemy, jak poprzez zastosowanie warstwy pośredniej Oracle Fusion Middleware umożliwiamy ściślejszą integrację aplikacji i infrastruktury IT, co w efekcie skutkuje zmniejszeniem ogólnych kosztów IT oraz w najwyższym możliwym stopniu maksymalizuje istniejące inwestycje firmy w Aplikacje Oracle.

Podczas seminarium eksperci Oracle i firmy partnerskiej Codec omówią m.in. takie tematy, jak:
  • Integrowanie wdrożeń klasycznych, chmurowych oraz hybrydowych;
  • Rozwiązania mobilne oraz dostępne funkcje społecznościowe;
  • Rozwiązania bezpieczeństwa w aplikacjach Oracle;
  • Zwiększenie wydajności aplikacji na platformie Oracle Engineered Systems;
  • Prezentacja konkretnego wdrożenia dokonanego w modelu AppAdvantage przez konsultantów firmy Codec.
Zarejestruj się na seminarium Oracle, aby dowiedzieć się, jak pokonać skomplikowane i wymagające wyzwania stawiane przed IT, w oparciu o warstwę pośrednią Oracle Fusion Middleware. 
Seminarium jest bezpłatne, liczba miejsc ograniczona.

Czas: 25 marca 2014, godz. 9:00-15:20
Miejsce: Siedziba Oracle Polska, Warszawa, ul. Przyokopowa 31, 6 piętro
RSVP: Ilona Roszczyk, ilona.roszczyk@oracle.com
Rejestracja: Portal Oracle Events

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz