środa, 12 marca 2014

Oracle Social Cloud współpracuje z liderami rynku reklamy społecznościowej

Dział Oracle Social Cloud poinformował o wprowadzeniu strategii otwartych interfejsów API do rozwiązań przeznaczonych do obsługi płatnych mediów, aby zapewnić klientom większy wybór, elastyczność i bieżący dostęp do wiedzy specjalistycznej na temat możliwości oferowanych przez płatne media społecznościowe. 
Zaspokajając potrzeby nowoczesnych marketerów, ta otwarta strategia stwarza podstawy do opracowania kompleksowego społecznościowego systemu CRM. 

Nowa strategia zapewnia integrację pomiędzy platformą Oracle Social Relationship Management (SRM ― zarządzanie kontaktami społecznościowymi) a technologiami partnerów – takich, jak Kenshoo, Nanigans, czy SHIFT, będących liderami rynku reklamy społecznościowej. 
Integracja zapewni różnego typu możliwości ― od nawiązywania połączenia i współpracy pomiędzy modułami do tworzenia treści i do zarządzania nimi na platformie SRM, aż po promowanie tych treści na reklamowych platformach technologicznych partnerów.

Inne ważne korzyści strategii otwartych interfejsów API
· Specjalistyczna wiedza technologiczna: klienci korzystający z platformy SRM odniosą szybko korzyści z wieloletnich specjalistycznych dokonań wybranych partnerów w dziedzinie płatnych mediów społecznościowych. 
· Analityka: użytkownicy będą mieli dostęp za pośrednictwem serwisów SRM i serwisów partnerów do kompleksowych analiz, które pomogą im zrozumieć wskaźniki i wyniki dotyczące treści płatnych, posiadanych na własność i uzyskanych (earned content). 
· Koordynacja i współpraca: funkcjonalność przepływu pracy na platformie Oracle SRM umożliwi lepszą koordynację i komunikację pomiędzy menedżerem społecznościowym (treści posiadane na własność i uzyskane) a agencją lub menedżerem mediów (treści płatne), ułatwiając efektywniejsze wykorzystywanie wszystkich dostępnych zasobów treści. 
· Funkcja Custom Audiences: dzięki integracji z platformą Oracle Marketing Cloud klienci będą mogli korzystać z możliwości funkcji Custom Audiences dostępnej na platformie SRM.

Rosnący udział mediów społecznościowych w reklamie cyfrowej
· Według firmy badawczej eMarketer rok 2014 będzie rokiem, w którym marketerzy zaczną opanowywać sztukę nawiązywania kontaktów z osobami korzystającymi jednocześnie z różnych mediów ― często za pośrednictwem narzędzi społecznościowych. Firma eMarketer prognozuje, że udział mediów społecznościowych w reklamie cyfrowej wzrośnie w Stanach Zjednoczonych z poziomu 8% w roku 2012 do 12%, a w skali całego świata z 7% w roku 2012 do niemal 9%. 
· Specyfika marketingu zmienia się ― zmierza on wyraźnie ku obsłudze klientów w czasie rzeczywistym i w czasie dla nich właściwym. Marketerzy korporacyjni muszą więc być w stanie szybko i bezproblemowo tworzyć zróżnicowane treści, często z udziałem wielu agencji lub pracowników. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz