Zaspokajając potrzeby nowoczesnych marketerów, ta otwarta strategia stwarza podstawy do opracowania kompleksowego społecznościowego systemu CRM.
Nowa strategia zapewnia integrację pomiędzy platformą Oracle Social Relationship Management (SRM ― zarządzanie kontaktami społecznościowymi) a technologiami partnerów – takich, jak Kenshoo, Nanigans, czy SHIFT, będących liderami rynku reklamy społecznościowej.
Integracja zapewni różnego typu możliwości ― od nawiązywania połączenia i współpracy pomiędzy modułami do tworzenia treści i do zarządzania nimi na platformie SRM, aż po promowanie tych treści na reklamowych platformach technologicznych partnerów.
Inne ważne korzyści strategii otwartych interfejsów API
· Specjalistyczna wiedza technologiczna: klienci korzystający z platformy SRM odniosą szybko korzyści z wieloletnich specjalistycznych dokonań wybranych partnerów w dziedzinie płatnych mediów społecznościowych.
· Analityka: użytkownicy będą mieli dostęp za pośrednictwem serwisów SRM i serwisów partnerów do kompleksowych analiz, które pomogą im zrozumieć wskaźniki i wyniki dotyczące treści płatnych, posiadanych na własność i uzyskanych (earned content).
· Koordynacja i współpraca: funkcjonalność przepływu pracy na platformie Oracle SRM umożliwi lepszą koordynację i komunikację pomiędzy menedżerem społecznościowym (treści posiadane na własność i uzyskane) a agencją lub menedżerem mediów (treści płatne), ułatwiając efektywniejsze wykorzystywanie wszystkich dostępnych zasobów treści.
· Funkcja Custom Audiences: dzięki integracji z platformą Oracle Marketing Cloud klienci będą mogli korzystać z możliwości funkcji Custom Audiences dostępnej na platformie SRM.
Rosnący udział mediów społecznościowych w reklamie cyfrowej
· Według firmy badawczej eMarketer rok 2014 będzie rokiem, w którym marketerzy zaczną opanowywać sztukę nawiązywania kontaktów z osobami korzystającymi jednocześnie z różnych mediów ― często za pośrednictwem narzędzi społecznościowych. Firma eMarketer prognozuje, że udział mediów społecznościowych w reklamie cyfrowej wzrośnie w Stanach Zjednoczonych z poziomu 8% w roku 2012 do 12%, a w skali całego świata z 7% w roku 2012 do niemal 9%.
· Specyfika marketingu zmienia się ― zmierza on wyraźnie ku obsłudze klientów w czasie rzeczywistym i w czasie dla nich właściwym. Marketerzy korporacyjni muszą więc być w stanie szybko i bezproblemowo tworzyć zróżnicowane treści, często z udziałem wielu agencji lub pracowników.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz