W dzisiejszych czasach zdobycie przychylności klienta stało się dużo trudniejsze niż dawniej.
Jest to dla wszystkich dostawców towarów i usług ogromne wyzwanie, pociągające za sobą konieczność radykalnego zwiększenia poziomu obsługi swoich klientów.
Jak to jednak zrobić w epoce wszechobecnego Internetu, gdy klienci mają do dyspozycji potężne narzędzia do reagowania niemal w czasie rzeczywistym na dowolne działania swoich dostawców?
Zarejestruj się na unikatowe warsztaty, podczas których eksperci z Oracle Corporation zaprezentują metodykę wdrożenia programu zwiększania satysfakcji klientów, opartą na badaniach prowadzonych we współpracy z Uniwersytetem Stanforda. Program ten, to swoista „mapa drogowa”, która pozwala dokładnie zaprojektować proces transformacji firmy dla uzyskania większej lojalności swoich klientów oraz zwiększenia szans na zdobywanie od nich kolejnych zamówień.
W czasie warsztatów poznasz skuteczne metody wdrażania krok po kroku nowoczesnego programu Customer Experience (CX) przy użyciu najnowszych narzędzi, dostarczanych obecnie przez informatykę. Omawiane tematy, to m.in.:
- Problemy Customer Experience z punktu widzenia klienta
- Budowanie harmonogramu zmian w procesach biznesowych
- Znajdowanie obszarów szans i zagrożeń
- Możliwości znajdowania wartości dodanej w procesach obsługi klienta
- Pozycjonowanie wartości marki
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz