czwartek, 24 kwietnia 2014

Jak zdobyć przychylność klientów?

Projektowanie rozwiązań Customer Experience - krok po kroku
W dzisiejszych czasach zdobycie przychylności klienta stało się dużo trudniejsze niż dawniej. 
Jest to dla wszystkich dostawców towarów i usług ogromne wyzwanie, pociągające za sobą konieczność radykalnego zwiększenia poziomu obsługi swoich klientów.

Jak to jednak zrobić w epoce wszechobecnego Internetu, gdy klienci mają do dyspozycji potężne narzędzia do reagowania niemal w czasie rzeczywistym na dowolne działania swoich dostawców?

Zarejestruj się na unikatowe warsztaty, podczas których eksperci z Oracle Corporation zaprezentują metodykę wdrożenia programu zwiększania satysfakcji klientów, opartą na badaniach prowadzonych we współpracy z Uniwersytetem Stanforda. Program ten, to swoista „mapa drogowa”, która pozwala dokładnie zaprojektować proces transformacji firmy dla uzyskania większej lojalności swoich klientów oraz zwiększenia szans na zdobywanie od nich kolejnych zamówień.

W czasie warsztatów poznasz skuteczne metody wdrażania krok po kroku nowoczesnego programu Customer Experience (CX) przy użyciu najnowszych narzędzi, dostarczanych obecnie przez informatykę. Omawiane tematy, to m.in.:
  • Problemy Customer Experience z punktu widzenia klienta
  • Budowanie harmonogramu zmian w procesach biznesowych
  • Znajdowanie obszarów szans i zagrożeń
  • Możliwości znajdowania wartości dodanej w procesach obsługi klienta
  • Pozycjonowanie wartości marki
Zarejestruj się już DZIŚ na warsztaty Oracle, aby przekonać się, że zdobycie przychylności klienta i jej utrzymanie nie jest trudne - dzięki nowoczesnej, sprawdzonej na świecie metodyce działania i odpowiedniemu oprogramowaniu CX, dostarczanemu przez Oracle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz