poniedziałek, 18 stycznia 2016

Oracle udostępnił pakiet Retail Suite w wersji 15

Pakiet Oracle Retail w wersji 15 zawiera nowe funkcje analityczne i mobilne; zaktualizowano tu także rozwiązania dla punktów sprzedaży Oracle Retail Xstore Point-of-Service oraz rozwiązania handlowe obsługujące procesy dzielenia się wynikami analiz pomiędzy sklepami, procesy organizacji, wyceny i audytu sprzedaży.

Za pomocą usługi Oracle Retail Sales and Productivity Cloud detaliści mogą w czasie rzeczywistym uzyskać wgląd w analizy porównawcze w zakresie sprzedaży, informacje o wydajności sprzedawców, produktywności towarów oraz sprzedaży i ruchu w sklepach.

Detaliści mogą również skorzystać z usługi Oracle Retail Merchandise Financial Planning Cloud Service, aby usprawnić oparte na współpracy planowanie w sklepie stacjonarnym i w kanale hurtowym oraz lepiej powiązać decyzje dotyczące sprzedaży, zakupów magazynowych i promocji ze strategią biznesową zarządu.

Nowy poziom analizy danych biznesowych wbudowany w usługę Oracle Retail Demand Forecasting Cloud Service pozwala detalistom określić i udoskonalić asortyment produktów oraz ceny i promocje dla towarów o podobnych atrybutach — takich jak określone cechy produktów czy wzory i obrazy stanowiące „gorące trendy” w branży.

Detaliści mogą zwiększyć sprzedaż i usprawnić obsługę klienta za pomocą usługi Oracle Retail Customer Segmentation Science Cloud, pozwalającej określić, dlaczego klienci kupują określone towary, oraz dostosować ofertę do ich potrzeb.

Wprowadzając szereg rozszerzeń do rozwiązań dla punktów sprzedaży Oracle Retail Xstore Point-of-Service, Oracle pomaga doskonalić codzienną obsługę klientów w sklepach. Najnowsza wersja zapewnia użytkownikom z punktów sprzedaży lepszą obsługę dzięki większej mobilności i sprawniejszemu zarządzaniu wyjątkami.

W pakiecie Oracle Retail w wersji 15 Oracle udostępnia nowe funkcje analityczne i technologie optymalizacji dla handlu detalicznego, co zapewnia detalistom lepsze analizy i większe możliwości usprawnień. Nowe algorytmy Oracle skracają dwukrotnie czas obsługi procesu dopasowywania faktur w porównaniu z procesem wykonywanym ręcznie. Jest to możliwe dzięki automatyzacji nawet 90% tego procesu.

Przeczytaj pełną wersję informacji prasowej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz