Najważniejsze wnioski z badania
Pokolenie Y robi zakupy przez Internet i na urządzeniach mobilnych, a baby boomers wciąż pozostają w tyle.
Sklep fizyczny wciąż stanowi główną część doświadczeń zakupowych wszystkich klientów, nawet jeśli starsze i młodsze pokolenie korzysta z niego w różny sposób. Jednak zarówno młodsi, jak i starsi konsumenci chcieliby mieć do dyspozycji wygodniejsze opcje dostawy.
Klienci ze wszystkich grup wiekowych niezmiennie od lat oczekują satysfakcjonującej informacji o produktach.
Pokolenie Y jest otwarte na nowe technologie, dzięki którym zakupy staną się wygodniejsze. 30% z nich zachwyciło się pomysłem dostawy produktów przez drony, zaś 27% byłoby zadowolonych z pomocy robotów w sklepach, jeśli dzięki temu zakupy byłyby szybsze i wygodniejsze.
Dowiedz się więcej o Oracle Retail
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz