wtorek, 24 maja 2016

„The Power and the Money” – nowe badanie Oracle

Współczesny handel detaliczny jest kształtowany zarówno przez młodsze, obeznane z technologią pokolenie Y (zwane też Millenialsami), które coraz więcej kupuje przez Internet i za pomocą urządzeń mobilnych, jak i starsze pokolenie „baby boomers” (po sześćdziesiątce), które ma większą siłę nabywczą i wciąż woli dokonywać zakupów w sklepach tradycyjnych. W epoce, kiedy konsumenci chcą robić zakupy na swoich własnych warunkach, obie te grupy są dla detalistów równie ważne. Badanie „The Power and the Money” przeprowadzone przez Oracle Retail było poświęcone podejściu tych dwóch grup wiekowych do zakupów w epoce cyfrowej.

Najważniejsze wnioski z badania
Pokolenie Y robi zakupy przez Internet i na urządzeniach mobilnych, a baby boomers wciąż pozostają w tyle.


Sklep fizyczny wciąż stanowi główną część doświadczeń zakupowych wszystkich klientów, nawet jeśli starsze i młodsze pokolenie korzysta z niego w różny sposób. Jednak zarówno młodsi, jak i starsi konsumenci chcieliby mieć do dyspozycji wygodniejsze opcje dostawy.


Klienci ze wszystkich grup wiekowych niezmiennie od lat oczekują satysfakcjonującej informacji o produktach. 

Pokolenie Y jest otwarte na nowe technologie, dzięki którym zakupy staną się wygodniejsze. 30% z nich zachwyciło się pomysłem dostawy produktów przez drony, zaś 27% byłoby zadowolonych z pomocy robotów w sklepach, jeśli dzięki temu zakupy byłyby szybsze i wygodniejsze.      
Dowiedz się więcej o Oracle Retail

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz