środa, 11 lipca 2018

Oracle rozszerza chmurowe rozwiązanie do zarządzania magazynem

Oracle zaprezentował rozszerzone możliwości systemu Oracle Warehouse Management (WMS) Cloud, które pomogą jego użytkownikom obniżyć koszty logistyczne, zoptymalizować poziomy zapasów i poprawić obsługę klienta. 
Najnowsze udoskonalenia zapewniają lepszy dostęp do informacji o zapasach dzięki usprawnieniu zarządzania środkami transportu na terenie zakładu i integracji z aplikacją Oracle Inventory Management Cloud. Udostępniają też lepsze możliwości rozbudowy w oparciu o nowe interfejsy programowania aplikacji API REST.

Oparte na usłudze Oracle Integration Service (ICS) mechanizmy integracji między systemem Oracle WMS Cloud i aplikacją Oracle Inventory Management Cloud pozwolą użytkownikom rozwiązań Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) i Supply Chain Management (SCM) Cloud sprawnie wdrażać przepływy „od zakupu do rozliczenia” i „od zamówienia do zapłaty”, a zarazem poprawić szybkość reakcji przedsiębiorstwa. Zgodność interfejsów API z protokołem REST zwiększa możliwości rozbudowy i pozwala klientom dostosowywać system Oracle WMS Cloud do ich specyficznych potrzeb biznesowych i branżowych.

Do najnowszych udoskonaleń systemu Oracle WMS Cloud należą:
·  Zarządzanie środkami transportu na terenie zakładu — funkcja ta umożliwia firmom lepszy wgląd w zasoby znajdujące się na terenie zakładu. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą przyspieszyć rozładunek towarów o wysokim priorytecie, potrzebnych do usprawnienia realizacji określonych zamówień. 
·  Możliwości rozbudowy rozwiązania — klienci/partnerzy mogą teraz tworzyć dostosowane do ich potrzeb rozszerzenia dla standardowych, opartych na chmurze funkcji WMS, wykorzystując w tym celu interfejsy API zgodne z protokołem REST. 
·  Integracja z aplikacją Oracle Inventory Management Cloud — oparte na usłudze Oracle Integration Service (ICS) mechanizmy integracji z aplikacją Oracle Inventory Management Cloud obejmują logistykę dostaw, operacje magazynowe i realizację wysyłek. 
·  Większa wygoda użytkowników — nowy, oparty na przeglądarce interfejs użytkownika upraszcza obsługę.
·  Globalna asysta techniczna — asysta techniczna została rozszerzona o dodatkowe języki: m.in. chiński tradycyjny, japoński, koreański, rosyjski, tajski, turecki i włoski.
·  Skanowanie kodów kreskowych — funkcja ta umożliwia przetwarzanie wieloelementowych kodów kreskowych 1D i 2D.

Dowiedz się więcej
Więcej informacji na temat rozwiązania Oracle Supply Chain Management (SCM) Cloud można znaleźć w serwisach Facebook i Twitter oraz na blogu Oracle SCM.


2 komentarze:

  1. No i bardzo dobrze, że to zrobił, ale tak właściwie to nie jest jedynym podmiotem to realizującym. sente także na bieżąco rozwija swoje rozwiązania wspierające zarządzanie produkcją, czy też magazynem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do zarządzania magazynem używa się też często specjalnego oprogramowania WMS, które służy do koordynowania wszelkich prac magazynowych. Przykładowo system magazynowy Connecto https://www.connecto.pl/system-magazynowy-ktory-usprawni-twoja-prace-poznaj-wms-magazynier/ służy do automatyzacji oraz przyspieszania wszelkich procesów magazynowych. Za jego pomocą możliwe jest kontrolowanie oraz zarządzanie pracownikami, czy też usprawnienie kompletacji zamówień.

    OdpowiedzUsuń