środa, 4 lipca 2018

Oracle uznany za lidera w dziedzinie email marketingu przez Forrester Research

Oracle Marketing Cloud został uznany przez biuro analityczne Forrester Research za lidera w dziedzinie rozwiązań do marketingu prowadzonego za pomocą poczty elektronicznej. 
Raport „The Forrester Wave™: Email Marketing Service Providers, Q2 2018” wyróżnia Oracle Responsys – jeden z elementów pakietu, za "doskonałe usługi w połączeniu z solidnym raportowaniem, współpracą i globalnym wsparciem". Raport podkreśla również, że włączenie nowoczesnych operacji, technologii i kreatywności do usług związanych z analityką będą odróżniać Oracle od innych chmur marketingowych".

„Jeśli kiedykolwiek miałeś potrzebę budowania spersonalizowanych doświadczeń klientów w wielu kanałach, wiesz, jak trudno to zrobić na dużą skalę”, komentuje Tony Castiglioni, wiceprezes ds. produktów Oracle Marketing Cloud. „Poprzez integrację najnowocześniejszych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, z funkcjami personalizacji i wysyłania emaili, umożliwiamy przedsiębiorstwom zwiększanie zaangażowania ich klientów i umacnianie przewagi konkurencyjnej”.

Według raportu Forrester: „Email marketing jest klasycznym elementem cyfrowego zestawu narzędzi i wciąż najbardziej opłacalnym kanałem promocyjnym”. Kryteria oceny w tegorocznym raporcie koncentrują się na podstawowych funkcjach email marketingu oraz tych cechach, które najbardziej pomagają marketerom w przeprowadzaniu ich kampanii. Spośród ośmiu dostawców ocenionych przez Forrester, Oracle był jedną z dwóch firm uznanych za lidera według 26 kryteriów, które zostały podzielone na trzy kategorie: aktualną ofertę, strategię i obecność na rynku. Oracle uzyskał najwyższe możliwe wyniki za współpracę, bezpieczeństwo, rozproszone wsparcie modelu biznesowego, globalizację, relacje z agencjami, wspomaganie wydajności zespołu i utrzymanie pracowników.

Oracle Responsys jest elementem Oracle Marketing Cloud, zintegrowanego pakietu aplikacji B2B i B2C, które umożliwiają marketerom kreowanie spójnych i połączonych doświadczeń klientów, pomagających zwiększyć sprzedaż i lojalność wobec marki. Wykorzystując właściwości sztucznej inteligencji, Oracle Marketing Cloud zapewnia kontekstowe, spersonalizowane doświadczenia na dużą skalę i w czasie rzeczywistym, dzięki czemu marketerzy mogą docierać do klientów niezależnie od tego gdzie się znajdują oraz sposobu ich zaangażowania.

Dowiedz się więcej
Blog Oracle poświęcony innowacjom IT
Oracle Marketing Cloud


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz