sobota, 4 sierpnia 2018

Banki mogą zwiększyć zaangażowanie klientów cyfrowych za pomocą nowych rozwiązań Oracle

Oracle Financial Services wprowadził trzy nowe rozwiązania dla bankowości korporacyjnej zaprojektowane z myślą o potrzebach banków, które chcą przenieść swoje procesy do modelu cyfrowego. Rozwiązania Oracle Banking Credit Facilities Process Management, Oracle Banking Corporate Lending Process Management i Oracle Banking Trade Finance Process Management mogą polepszyć relacje banków z klientami, zwiększyć produktywność personelu i obniżyć koszty.

„Firma Oracle od dawna angażuje się w tworzenie innowacyjnych rozwiązań finansowych dla sektora bankowego” — powiedział Chet Kamat, wiceprezes Oracle Financial Services, szef działu produktów dla sektora bankowości. „Wykorzystanie potęgi cyfryzacji w operacjach bankowości korporacyjnej to krok w kierunku do tego, aby umożliwić bankom oferowanie klientom korporacyjnym wyjątkowych korzyści. Dostarczyliśmy im narzędzia analityczne do lepszego podejmowania decyzji, umożliwiliśmy standaryzację procesów w celu usprawnienia konkretnych funkcji operacyjnych, zapewniliśmy możliwości współpracy w czasie rzeczywistym, a także inteligentne funkcje automatyzacji pozwalające zwiększyć wydajność”.

•  Dzięki rozwiązaniu Oracle Banking Credit Facilities Process Management banki mogą przyspieszyć udzielanie i obsługę kredytów, wstępnie kwalifikować linie kredytowe, śledzić ryzyko dotyczące klientów w czasie rzeczywistym oraz ograniczyć ryzyko biznesowe. 
•  Za pomocą rozwiązania Oracle Banking Corporate Lending Process Management banki mogą zaspokajać indywidualne i niestandardowe potrzeby finansowe klientów dzięki przyspieszeniu procesu udzielania, obsługi i zamykania kredytów.
•  Z kolei Oracle Banking Trade Finance Process Management pomaga bankom zarządzać całym cyklem finansowania handlu i uwzględnia szeroki zakres usług handlowych, takich jak gwarancje, akredytywa dokumentowa i ściąganie należności. 

Rozwiązania Oracle dla bankowości korporacyjnej pomagają bankom zwiększyć produktywność dzięki wielu kluczowym cechom i funkcjom, takim jak:
•  niezależność od hosta,
•  konfigurowalna automatyzacja przepływu pracy,
•  konsole oparte na rolach,
•  intuicyjny interfejs użytkownika,
•  obsługa wielu urządzeń,
•  łatwość rozszerzania,
•  powiadomienia w czasie rzeczywistym,
•  raportowanie.

Ponadto widżety dostarczają inteligentne dane operacyjne i analityczne na potrzeby działów sprzedaży, operacji i ryzyka oraz działu prawnego. Rozwiązania te mogą również udostępniać interfejsy API i integrację systemów obsługi klienta z systemami zaplecza, co pozwoli bankom na budowę rozszerzalnej platformy bankowej oraz rozszerzanie ich oferty usług.


1 komentarz:

  1. Banki walczą o każdego klienta, ale to dobrze dla nas oczywiście. Można też szukać pomocy w takich firmach jak https://pozyczkaplus.pl. Znajdziecie tu wygodne pożyczki online.

    OdpowiedzUsuń