piątek, 7 czerwca 2013

Oracle Service Cloud - teraz dla tabletów iPad


Obecnie co siódma sesja usługowa inicjowana przez klientów firmy Oracle pochodzi z urządzeń mobilnych - klienci mogą więc zamawiać usługi natychmiast, o dowolnej porze i w dowolnym miejscu, w którym się znajdują; oczekują także natychmiastowej reakcji. Dlatego agenci potrzebują aplikacji mobilnych, które pozwolą im zwiększyć produktywność oraz szybciej reagować na żądania klientów. 

Najnowsza wersja platformy Oracle Service Cloud jest przeznaczona specjalnie do urządzeń iPad. W dzisiejszym dynamicznym, wieloaspektowym świecie pozwala agentom oferującym usługi, specjalistom i kierownikom zachować łączność i produktywność nawet w podróży. Dzięki lepszemu dostępowi, mobilni użytkownicy biznesowi mogą skuteczniej rozwiązywać problemy klientów. Pozwala to podnieść poziom zadowolenia klientów, a także zacieśnić kontakty z nimi.

W skład platformy Oracle Service Cloud wchodzi rozwiązanie Oracle RightNow oraz premierowa wersja aplikacji Oracle RightNow Mobile Agent App na urządzenia iPad. Platforma Oracle Service Cloud oferuje teraz nowe możliwości zapewniania obsługi klientów, gdy agenci przebywają z dala od swojego biurka - w tym celu wykorzystuje funkcje aplikacji Oracle Fusion Tap na urządzenia iPad. Z kolei aplikacja Oracle RightNow Mobile Agent App, zaprojektowana specjalnie dla agentów, specjalistów i kierowników mobilnych, pomaga zwiększyć produktywność i przyspieszyć rozwiązywanie problemów. 
Wersja platformy Oracle Service Cloud udostępniona w maju 2013 r. zawiera także rozszerzenia do serwisu Customer Portal - umożliwia wykorzystywanie aparatów wbudowanych w urządzenia mobilne i oferuje optymalizację SEO (Search Engine Optimizer). Wyeliminowano w niej także zależność od technologii CSS i Javascript, co umożliwiło wykorzystanie szerszej gamy urządzeń mobilnych. Rozszerzenia te pozwalają klientom korzystać z usług z poziomu dowolnego urządzenia, łatwiej wyszukiwać treści mobilne oraz wzbogacać opisy problemów o zdjęcia. 

Najważniejsze funkcje Oracle RightNow Mobile Agent App:
* Możliwość wykorzystywania aplikacji na urządzenia iPad oraz innowacyjnych wzorców obsługi tych urządzeń, łatwa nawigacja i wbudowane aplikacje, takie jak aktualizowane na bieżąco mapy i aplikacja FaceTime.
* Bezpieczny dostęp mobilny do najważniejszych informacji o usługach i asyście technicznej, w tym o kontach, kontaktach, incydentach i zadaniach.
* Buforowanie offline w celu zapewnienia dynamicznej obsługi oraz zdalny dostęp do najważniejszych informacji nawet w przypadku braku połączenia z siecią.
* Generowanie raportów na temat wydajności centrów kontaktowych oraz możliwość monitorowania wyjątków z dala od biurka.
* Lepsza kontrola i skuteczniejsze monitorowanie sytuacji dzięki ulepszeniu kontroli transakcji, rejestrowaniu w dzienniku informacji diagnostycznych, kontroli dostępu po stronie serwera i innym usprawnieniom.
* Aplikacja dostępna w sklepie internetowym Apple App Store, łatwa do zainstalowania, z możliwością konfigurowania przez użytkowników biznesowych.

Dowiedz się więcej
Oracle Service Cloud May 2013 Release
Oracle RightNow Mobile Agent App
Oracle Fusion Tap

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz