piątek, 11 kwietnia 2014

Jak być tam, gdzie są nasi klienci?

Zaproszenie na webcast omawiający zalety Multichannel Contact Center



Czy chciałbyś dowiedzieć się, jak osiągnąć doskonały poziom obsługi swoich klientów, optymalizując przy tym koszty i proaktywnie angażując zainteresowanych?

Zarejestruj się na Webcast Oracle, przeprowadzany na żywo 7 maja 2014 roku, w godzinach 14:00-15:30. Ekspert Oracle Michał Skowroński będzie opowiadał o zaletach nowoczesnego Contact Center, które daje możliwość komunikowania się z klientami w wielu kanałach.

Wybrane tematy prezentowane podczas webcastu:
  • Zalety Multichannel Contact Center, który umożliwia spójną obsługę klientów w takich kanałach, jak  czat, e-mail, telefon, czy media społecznościowe;
  • Wzbudzanie zaangażowania w sposób pro-aktywny – np. przez zapraszanie do rozmowy klientów, którzy długo czytają informacje produktową na stronie lub mają kłopot z finalizacją zamówienia;
  • Nowoczesne Centrum Kontaktu dostarcza konsultantom zestaw narzędzi obejmujących kompletny obraz klienta oraz bazę wiedzy pozwalającą na szybkie rozwiązywanie skomplikowanych problemów.
Zarejestruj się już TERAZ na spotkanie z ekspertem Oracle Michałem Skowrońskim, Architektem rozwiązań CRM, aby wysłuchać jego prezentacji o Wielokanałowym Centrum Kontaktu z Klientami i porozmawiać z nim na ten temat na czacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz