Czy chciałbyś dowiedzieć się, jak osiągnąć doskonały poziom obsługi swoich klientów, optymalizując przy tym koszty i proaktywnie angażując zainteresowanych?
Zarejestruj się na Webcast Oracle, przeprowadzany na żywo 7 maja 2014 roku, w godzinach 14:00-15:30. Ekspert Oracle Michał Skowroński będzie opowiadał o zaletach nowoczesnego Contact Center, które daje możliwość komunikowania się z klientami w wielu kanałach.
Wybrane tematy prezentowane podczas webcastu:
- Zalety Multichannel Contact Center, który umożliwia spójną obsługę klientów w takich kanałach, jak czat, e-mail, telefon, czy media społecznościowe;
- Wzbudzanie zaangażowania w sposób pro-aktywny – np. przez zapraszanie do rozmowy klientów, którzy długo czytają informacje produktową na stronie lub mają kłopot z finalizacją zamówienia;
- Nowoczesne Centrum Kontaktu dostarcza konsultantom zestaw narzędzi obejmujących kompletny obraz klienta oraz bazę wiedzy pozwalającą na szybkie rozwiązywanie skomplikowanych problemów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz