czwartek, 26 czerwca 2014

Oracle kupuje LiveLOOK

Przejęcie pozwoli rozszerzyć platformę Oracle Service Cloud o czołową technologię wspólnego przeglądania dokumentów, która pomaga zoptymalizować relację z klientem przez kontakt z nim w czasie rzeczywistym.

Oracle poinformował o podpisaniu umowy przejęcia firmy LiveLOOK — czołowego dostawcy rozwiązań do współpracy w czasie rzeczywistym, które umożliwiają wspólne przeglądanie dokumentów i korzystanie z tych samych ekranów.
Dzięki opartej na chmurze technologii wspólnego przeglądania dokumentów LiveLOOK pracownicy działu obsługi i sprzedawcy mogą współpracować z klientami i prowadzić ich wizualnie po środowiskach internetowych i mobilnych. Pozwala to skutecznie rozwiązywać problemy i poprawić jakość podejmowanych decyzji o zakupie.

Oracle ma na świecie ponad 100 klientów, którzy korzystają z technologii wspólnego przeglądania dokumentów LiveLOOK w ramach platformy Oracle Service Cloud. Platforma ta jest integralną częścią rozwiązania Oracle Customer Experience Cloud, które obejmuje takie produkty jak Commerce, Sales, Service, Social i Marketing, a przy tym zapewnia zintegrowaną obsługę klienta od pierwszego kontaktu przez cały cykl współpracy.

Klienci firmy LiveLOOK odniosą korzyści dzięki łatwiejszemu dostępowi do pakietu Oracle Service Cloud i całej oferty Customer Experience bez przerw w pracy stosowanego już rozwiązania. Użytkownicy Oracle Service Cloud, którzy używają obecnie narzędzi LiveLOOK, będą mogli natomiast skorzystać z niektórych najnowszych funkcji do wspólnego przeglądania dokumentów LiveLOOK w ramach standardowej modernizacji środowiska Oracle Service Cloud.

Dowiedz się więcej
Więcej informacji na temat transakcji
List do klientów i partnerów
FAQ
Korzyści dla wspólnych klientów i partnerów
Obejrzyj wideo

1 komentarz: