środa, 27 sierpnia 2014

Oracle udostępnił Social Station

Oracle udostępnił środowisko robocze Social Station, które pomaga przedsiębiorstwom wzbogacić sposób prowadzenia działalności biznesowej o mechanizmy społecznościowe.

Social Station działa w ramach usług Social Relationship Management (SRM), wchodzącej w skład platformy Oracle Social Cloud.
Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, środowisko Social Station zapewnia atrakcyjną obsługę użytkowników, zwiększając ich produktywność oraz ułatwiając im osiąganie celów społecznościowych.

Aby ułatwić użytkownikom szybkie tworzenie i konfigurowanie własnych obszarów roboczych, środowisko Social Station udostępnia funkcję „przeciągnij i upuść”, która pozwala użytkownikom personalizować tworzone obszary robocze poprzez dodawanie do nich wybranych modułów społecznościowych.
Moduł Custom Analytics umożliwia łączenie w różnych układach ponad 120 wskaźników z tysiącami możliwych do dostosowania opcji raportowania, oferuje także możliwości udostępniania jednym kliknięciem oraz funkcję dodawania adnotacji.

Funkcje do równoczesnego wyświetlania na ekranie wielu widoków oferują użytkownikom możliwości elastycznego monitorowania konwersacji pod kątem konkretnych sieci, strumieni, wskaźników, rodzajów wykresów, zakresów danych i przedziałów czasowych.
Środowisko Social Station zawiera także moduł Enhanced Calendar, który zapewnia przejrzystą ilustrację graficzną treści, postów, sieci i widoków, ułatwiając użytkownikom efektywne interpretowanie informacji i przełączanie się między różnymi funkcjami i widokami. 

Informacje dodatkowe
Oracle Cloud
Oracle Social Cloud
Oracle Social Spotlight Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz