Datalogix łączy dane i dostarcza informacje dotyczące wydatków klientów o łącznej wysokości ponad 2 bln USD, pochodzące od 1 500 partnerów. Dotyczą one 110 mln gospodarstw domowych i umożliwiają ukierunkowanie komunikatów na podstawie zakupów oraz zwiększenie sprzedaży.
Ponad 650 klientów, w tym 82 spośród 100 amerykańskich przedsiębiorstw przeznaczających najwięcej środków na reklamę, takich jak Ford i Kraft, jak również 7 z 8 największych firm z branży mediów cyfrowych, takich jak Facebook i Twitter, wykorzystuje produkty Datalogix w celu zwiększenia skuteczności swoich działań.
Rozwiązania Oracle i Datalogix typu DaaS (dane jako usługa) dostępne w chmurze zapewnią wydawcom oraz specjalistom ds. marketingu jeszcze więcej informacji o klientach zarówno w kanale cyfrowym, jak i tradycyjnym na podstawie tego, co robią, co mówią i co kupują. Dzięki temu czołowe marki będą mogły spersonalizować każdą interakcję z klientem i zmierzyć jej skuteczność oraz czerpać maksymalne korzyści z marketingu cyfrowego.
Informacje dodatkowe
• Oracle i Datalogix
• Prezentacja ogólna
• List do klientów i partnerów
• FAQ
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz