piątek, 13 lutego 2015

Oracle udostępnił nową wersję platformy Service Cloud

Oczekiwania klientów w zakresie obsługi rosną, zespoły zajmujące się obsługą klienta muszą się więc skoncentrować na budowaniu zaangażowania klientów i ich utrzymywaniu, rozszerzaniu możliwości pracowników i szybkim dostosowywaniu się do zmian. 

Najnowsza wersja Oracle Service Cloud pomaga przedsiębiorstwom sprostać tym wyzwaniom. Platforma Oracle Service Cloud została wyposażona w takie funkcje jak routing zadań w oparciu o kwalifikacje pracowników, wgląd w historię przeglądarki gościa i lepsze monitorowanie serwisów społecznościowych. Nowe narzędzia umożliwiają szybsze rozwiązywanie problemów dzięki współpracy, wspólne przeglądanie treści i automatyzację reguł.

W następstwie przejęcia przez Oracle firmy LiveLOOK w najnowszej wersji platformy Oracle Service Cloud dostępna jest ściśle zintegrowana i zoptymalizowana funkcja Oracle Co-browse do wspólnego przeglądania. Oracle Service Cloud łączy obsługę za pośrednictwem Internetu, serwisów społecznościowych i telecentrum, oferując ujednolicone rozwiązanie do obsługi klienta we wszystkich kanałach. 

Oracle Service Cloud – najważniejsze funkcje:

·  Routing oparty na kwalifikacjach — funkcja ta przekierowuje określone zapytanie do najbardziej optymalnego spośród dostępnych agentów. Przedsiębiorstwa mogą zapewnić zróżnicowaną jakość obsługi w zależności od wartości klienta lub innych atrybutów danego segmentu, szybciej rozwiązywać problemy i zwiększyć ogólną produktywność. 
·  Historia przeglądania — gdy klient nie jest w stanie poradzić sobie za pomocą narzędzi samoobsługowych i kontaktuje się z konsultantem, historia przeglądania pozwala agentom na czacie wyświetlić przeglądane niedawno strony internetowe i natychmiast uzyskać wgląd w czynności, w związku z którymi klient potrzebuje pomocy. 
·  Oracle Social Cloud — szeroko zakrojone monitorowanie i zaawansowane analizy serwisów społecznościowych pomagają przedsiębiorstwom lepiej zrozumieć, kiedy agenci powinni prewencyjnie nawiązać kontakt z klientami w sieciach społecznościowych, które dotąd pozostawały poza ich kontrolą. 

Informacje dodatkowe
Oracle Customer Experience Applications
Oracle Service Cloud
Oracle Service Cloud Blog
Oracle Service Cloud Facebook
Oracle Service Cloud Twitter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz