Sprzedawcy mają obecnie problem z łączeniem ze sobą ogromnych ilości danych generowanych przez klientów, którzy przenoszą się z jednego kanału do drugiego, komunikując się z markami, produktami i usługami zarówno online, jak i offline. Według ostatnich badań 85% dyrektorów ds. marketingu uważa, że wykorzystanie danych pochodzących z różnych źródeł stanowi istotne wyzwanie. Tylko 12% specjalistów ds. marketingu twierdzi, że ich działania marketingowe są na tyle elastyczne, aby wspomagać osiąganie odpowiednich wyników biznesowych.
- Oracle ID Graph pomaga sprzedawcom połączyć ze sobą różne tożsamości używane przez jedną osobę w różnych kanałach marketingowych i na różnych urządzeniach. Funkcja ta, oparta na Oracle Marketing Cloud i Oracle Data Cloud, łączy ze sobą różne identyfikatory z różnych kanałów marketingowych i urządzeń używane przez jedną osobę, tworząc profil klienta, do którego sprzedawcy mogą dostosować swoje działania.
- Rapid Retargeter pozwala sprzedawcom pójść o krok dalej. Jest ona częścią Oracle B2C Cross-Channel Marketing — rozwiązania Oracle Marketing Cloud do wielokanałowej obsługi klientów indywidualnych. Dzięki niej sprzedawcy mogą modyfikować interakcje z klientem w czasie rzeczywistym i wysyłać klientom odpowiednie komunikaty w odpowiednim czasie.
- AppCloud Connect, to zestaw interfejsów programowania i otwartych standardów, które umożliwiają wykorzystywanie aplikacji i nośników w kontekście Oracle Marketing Cloud. Dzięki możliwości łączenia danych, aplikacji i nośników sprzedawcy mogą skutecznie wykorzystywać używane przez siebie technologie marketingowe dostarczane przez setki dostawców rozwiązań marketingowych i CRM.
Oracle Marketing Cloud w serwisach Twitter i Facebook oraz na blogu Modern Marketing Blog
Oracle Data Cloud
Oracle Customer Experience (CX), w tym Oracle Sales Cloud, Oracle Service Cloud, Oracle Commerce oraz Oracle Customer Relationship Management
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz