poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Oracle przejmuje spółkę Maxymiser

Oracle poinformował o podpisaniu umowy o przejęcie spółki Maxymiser, czołowego dostawcy oprogramowania opartego na modelu chmury, które umożliwia sprzedawcom testowanie, dopasowywanie i personalizację tego, co klient widzi na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej. 
Pozwala to znacznie zwiększyć zaangażowanie klientów oraz przychody firmy. Maxymiser optymalizuje ponad 20 mld doświadczeń klientów miesięcznie dla takich marek jak Allianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger czy Wyndham.

Oracle Marketing Cloud już teraz jest najszybciej rozwijającą się platformą oprogramowania przeznaczoną dla nowoczesnych sprzedawców, a dodanie do niej oferty firmy Maxymiser rozszerzy to najbardziej kompleksowe rozwiązanie w branży o możliwość zarządzania programami marketingowymi we wszystkich kanałach cyfrowych i na wszystkich etapach cyklu współpracy z klientem. 

Powiedzieli o przejęciu
„Firmy coraz intensywniej szukają innowacyjnych sposobów wyróżnienia się na rynku, zwiększających przy tym zwrot z inwestycji i przywiązanie klientów dzięki zoptymalizowanej ich obsłudze” - powiedział Thomas Kurian, szef działu rozwoju produktów w Oracle. „Platforma Oracle Marketing Cloud, połączona z rozwiązaniami Maxymiser, pozwala przedsiębiorstwom uniknąć zgadywania i spełniać oczekiwania klientów we wszystkich kanałach cyfrowych i na wszystkich urządzeniach”.
„Naszą misją jest pomoc przedsiębiorstwom w wykorzystaniu danych do systematycznego testowania, określania i przewidywania oczekiwań klientów oraz do zapewnienia im wyjątkowej, spersonalizowanej obsługi” - powiedział Tim Brown, dyrektor generalny firmy Maxymiser. „Cieszymy się, że możemy dołączyć do firmy Oracle i udostępnić nowe możliwości, które pomogą rozszerzyć platformę Oracle Marketing Cloud”.

Informacje dodatkowe
Oracle i Maxymiser
List do klientów i partnerów
FAQ (PDF)
Prezentacja ogólna (PDF)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz