Oracle wprowadził istotne uaktualnienia usług Oracle Sales
Cloud. Najnowsza wersja Oracle Sales Cloud,
stanowiąca część aplikacji Oracle
Cloud (wersja 10), pomaga przedsiębiorstwom zwiększyć sprzedaż i wydajność
operacyjną dzięki uproszczonej obsłudze użytkownika, rozszerzonym funkcjom
analitycznym, funkcjom zarządzania relacjami z partnerami oraz rozwiązaniom
branżowym.
Sposób, w jaki klienci kontaktują się z działami sprzedaży,
szybko się zmienia. Badanie przeprowadzone ostatnio
przez CEB pokazało, że 57% procesu zakupu odbywa się jeszcze przed pierwszym
kontaktem klienta z działem sprzedaży. W tych
nowych warunkach biznesowych przedsiębiorstwa muszą wyposażyć swoje działy
sprzedaży w szybkie, łatwe w użyciu i nowoczesne narzędzia, które
wspierają produktywność opartą na mobilności, sprzedaż opartą na wiedzy i
współpracy oraz energiczne działania na rzecz pozyskiwania zamówień.
Nowa wersja Oracle Sales Cloud pomaga działom sprzedaży
zwiększyć prężność działania dzięki usprawnieniu współpracy i procesów
decyzyjnych. Nowoczesna, interaktywna konsola
udostępnia nowe wstępnie zdefiniowane raporty oraz udoskonalone narzędzia wizualizacyjne,
które umożliwiają działom sprzedaży czerpanie informacji i przeprowadzanie
analiz w czasie rzeczywistym. Ponadto
specjaliści ds. sprzedaży mogą wykorzystać nowe narzędzie Mobile App Designer,
opracowane specjalnie z myślą o smartfonach i tabletach, do tworzenia
intuicyjnych raportów i konsoli za pomocą funkcji „przeciągnij i upuść”.
Aby jeszcze bardziej usprawnić proces sprzedaży, Oracle
Sales Cloud umożliwia obecnie partnerom i działom sprzedaży bezpieczną
komunikację w sieci Oracle Social Network. Ponadto
do funkcji zarządzania relacjami z partnerami w Oracle Sales Cloud dodano
zaawansowane funkcje tworzenia raportów, pozwalające na sprawne przeprowadzanie
analiz w czasie rzeczywistym.
W celu zapewnienia wydajności i niższych kosztów chmura
Oracle Sales Cloud udostępnia obecnie szersze możliwości branżowe dzięki nowym
funkcjom przeznaczonym dla branży produkcji, usług finansowych, towarów
konsumpcyjnych i telekomunikacji. Za
pomocą tych funkcji działy sprzedaży mogą oszczędzić cenny czas, korzystając z
zaawansowanej wiedzy branżowej oraz aplikacji zaprojektowanych specjalnie z
myślą o ich potrzebach sprzedażowych.
Chmura Oracle Sales Cloud stanowi część rozwiązania Oracle Customer
Experience (CX) Cloud, które obejmuje również takie usługi jak Oracle
Marketing Cloud, Oracle Social Cloud, Oracle Service Cloud, Oracle Configure,
Price and Quote Cloud i Oracle Commerce Cloud.
oracle fusion procurement online training provided at erptree.com where the number of oracle fusion related courses are available with in affordable cost.
OdpowiedzUsuńoracle fusion procurement training
oracle fusion procurement online training