81% badanych
przedsiębiorstw zauważa istotną korelację pomiędzy rozwiązaniami chmurowymi a
elastycznością potrzebną do zapewnienia pracownikom i klientom bardziej
spersonalizowanej obsługi.
Brak możliwości personalizacji zmniejsza konkurencyjność i przychody
Prawie dwie trzecie respondentów - z branży komunikacji, edukacji i nauki, inżynierii i budownictwa, usług finansowych, opieki zdrowotnej, turystyki, nauk przyrodniczych, sektora publicznego, handlu detalicznego i usług użyteczności publicznej - twierdzi, że trend ten stanowi dla nich coraz większe wyzwanie pod względem ich zdolności do skutecznego konkurowania na rynku. Przedsiębiorstwa szacują na przykład, że jeśli byłyby w stanie oferować klientom i pracownikom wysoce spersonalizowaną obsługę, to ich roczne przychody wzrosłyby o 18%.
Chmura pomoże przedsiębiorstwom przygotować się na wszystko
Prawie wszystkie przedsiębiorstwa (97%) uważają, że kluczową rolę w zwiększeniu możliwości oferowania klientom i pracownikom spersonalizowanej obsługi odegrają inwestycje w informatykę - od narzędzi do analizy danych biznesowych do aplikacji branżowych i rozwiązań w zakresie obsługi klienta. Ponadto 81% ankietowanych zauważa istotną korelację pomiędzy rozwiązaniami informatycznymi dostępnymi w chmurze a możliwością oferowania spersonalizowanej obsługi.
Jeśli chodzi o korzyści, menedżerowie uważają, że personalizacja pomoże im zatrzymać klientów i zmniejszyć rotację pracowników. Przedsiębiorstwa są zdania, że mogłyby zwiększyć zadowolenie pracowników nawet o 94%, gdyby zaoferowały im spersonalizowaną obsługę oraz bardziej elastyczne aplikacje branżowe, które pomogą im osiągać lepsze wyniki w pracy.
Liderzy stawiają na personalizację
Kolejnym dowodem na to, że elastyczność to kluczowy element rozwoju biznesu, jest fakt, że przedsiębiorstwa, które w ubiegłym roku zwiększyły swoje przychody o ponad 10%, znacznie wyprzedzają konkurencję pod względem oferowania spersonalizowanej obsługi. 49% liderów epoki personalizacji jest w stanie podejmować działania na podstawie informacji zwrotnych od klientów, podczas gdy wśród innych przedsiębiorstw współczynnik ten wynosi zaledwie 18%. Ponadto 38% liderów potrafi skutecznie reagować na zmieniające się warunki rynkowe, natomiast wśród innych przedsiębiorstw jest to zaledwie 10%.
Zachęcamy do lektury pełnego raportu, w którym można znaleźć szczegółowe informacje na temat tego, w jakim stopniu przedsiębiorstwa z różnych branż są przygotowane do wejścia w epokę personalizacji oraz jakich zasobów potrzebują do osiągnięcia tego celu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz