wtorek, 20 września 2016

Oracle rozszerza ofertę SaaS o nowe usługi i udoskonalenia

Podczas konferencji Oracle OpenWorld Oracle zaprezentował szczegóły dotyczące nowej generacji oprogramowania SaaS. Łączy ono dane zewnętrzne z informacjami na temat zachowań użytkowników w celu stworzenia aplikacji potrafiących adaptować się i uczyć. 

Rezultatem tych działań są inteligentne aplikacje działające w chmurze, które automatycznie zalecają odpowiednie działania i usprawniają zadania wykonywane przez użytkowników biznesowych, np. specjalistów ds. kadr czy finansów.  
Te nowe rozwiązania nazwano adaptacyjnymi aplikacjami inteligentnymi (Adaptive Intelligent Applications). Opierają się na informacjach zgromadzonych na platformie Oracle Data Cloud, która zawiera ponad 5 mld profili użytkowników indywidualnych i firm, opatrzonych ponad 45 tysiącami atrybutów. Wykorzystują one dane z całej sieci i za pomocą zaawansowanych metod analizy danych uczą się i przyswajają dane na temat użytkowników oraz ich zachowań. 

Ponadto Oracle ogłosił wiele rozszerzeń usług SaaS, obejmujących sprzedaż, marketing, finanse, kadry i inne obszary biznesowe. Nowe rozwiązania to między innymi:  
•  Oracle Engagement Cloud to nowe rozwiązanie, które łączy automatyzację sprzedaży, zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi, zarządzanie wiedzą i samoobsługowe narzędzia dla klientów. 
•  Oracle Financial Consolidation and Close (FCCS) Cloud daje dyrektorom finansowym elastyczność operacyjną niezbędną do sprawnego przekazywania wyników finansowych interesariuszom wewnętrznym i zewnętrznym, szybkiego konsolidowania wyników operacyjnych oraz globalnego skalowania.
•  Oracle Revenue Management Cloud zwiększa przejrzystość statusu i wartości umów, zapewnia zgodne z przepisami rozpoznawanie przychodów i generuje pozycje księgowe, które można konfigurować i kontrolować. 
•  Oracle CX for Higher Education wykorzystuje intuicyjną technologię mobilną, aby usprawnić pracę specjalistów ds. rekrutacji przez wskazywanie i kwalifikowanie najlepiej dopasowanych kandydatów za pośrednictwem narzędzi społecznościowych, poczty elektronicznej i funkcji SMS CRM. 
•  Oracle Student Recruiting Cloud udostępnia wbudowane narzędzia analityczne, które pomagają optymalizować prognozowanie oraz monitorują i optymalizują wydajność specjalistów ds. rekrutacji na ich terytoriach. 
•  Oracle Internet of Things Cloud pozwala monitorować kontrolę jakości w czasie rzeczywistym, na wczesnym etapie otrzymywać informacje dotyczące potrzeb w obszarze konserwacji prewencyjnej, zwiększać bezpieczeństwo pracowników i urządzeń oraz optymalizować wydajność. 

Informacje dodatkowe
Mobilne aplikacje dla Oracle OpenWorld oraz Java One
Śledź na żywo referaty programowe Oracle OpenWorld
Oracle OpenWorld na platformie Facebook
Oracle OpenWorld w serwisie Twitter - @OracleOpenWorld #oow16
Oracle Cloud w serwisach Facebook oraz Twitter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz