poniedziałek, 3 października 2016

Oracle Marketing Cloud wprowadza usługi do skoordynowanej obsługi wielokanałowej

Oracle wprowadził do chmury Oracle Marketing Cloud innowacje, które przekształcają sposób w jaki specjaliści ds. marketingu porozumiewają się z klientami w wielu kanałach. 
Rozwiązanie zostało po raz pierwszy wprowadzone na rynek w 2009 r. jako część programu o nazwie Canvas, a dzięki obecnym nowym udoskonaleniom, specjaliści ds. marketingu mogą łatwiej zapewniać klientom spersonalizowaną obsługę w Internecie, czy w aplikacjach mobilnych na podstawie ujednoliconej tożsamości klienta skonsolidowanej z różnych kanałów.

Rozwiązanie ‘Orchestration Canvas’, to system do zarządzania kampaniami, który pomaga koordynować działania marketingowe w wielu kanałach i zarządzać nimi, a także uzyskać całościowy obraz klienta. Dodatkowe udoskonalenia obejmują m.in. narzędzie Mobile App Visual Editor, gdzie specjaliści ds. marketingu mogą testować i optymalizować obsługę klienta na aplikacjach mobilnych i w kontekście obsługi wielokanałowej.

Dzięki nowym dodatkom do chmury Oracle Marketing Cloud specjaliści ds. marketingu uzyskują następujące korzyści:

  • Adaptacyjne tworzenie i optymalizowanie ścieżek klienta: specjaliści ds. marketingu mogą tworzyć adaptacyjne ścieżki oparte na wydarzeniach i zachowaniach klientów, w których podczas interakcji z marką to klienci decydują o tym, jaki będzie następny etap.
  • Skuteczna koordynacja wielokanałowa: Orchestration Canvas pomaga specjalistom ds. marketingu w połączeniu wszystkich tożsamości danej osoby z różnych kanałów w jeden spójny profil, co pozwala im lepiej poznać każdego klienta.
  • Sprawne i wygodne testowanie obsługi mobilnej: użytkownicy mogą wykorzystać interfejs typu „przeciągnij i upuść” niewymagający tworzenia kodu do testowania i optymalizacji aplikacji mobilnych.  
  • Zintegrowane środowisko i stos rozwiązań: specjaliści ds. marketingu mogą ujednolicić dane i aplikacje klientów dzięki zintegrowanemu stosowi rozwiązań Oracle Marketing Cloud.
Zestaw usług Oracle Marketing Cloud wchodzi w skład większego pakietu usług Oracle Customer Experience Cloud (CX Cloud), zapewniającego pełną obsługę klienta. Pozostałe elementy, to Oracle Commerce, Oracle Configure, Price, and Quote Cloud (Oracle CPQ Cloud), Oracle Sales Cloud, Oracle Service Cloud oraz Oracle Social Cloud.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz