Rozwiązanie zostało po raz pierwszy wprowadzone na rynek w 2009 r. jako część programu o nazwie Canvas, a dzięki obecnym nowym udoskonaleniom, specjaliści ds. marketingu mogą łatwiej zapewniać klientom spersonalizowaną obsługę w Internecie, czy w aplikacjach mobilnych na podstawie ujednoliconej tożsamości klienta skonsolidowanej z różnych kanałów.
Rozwiązanie ‘Orchestration Canvas’, to system do zarządzania kampaniami, który pomaga koordynować działania marketingowe w wielu kanałach i zarządzać nimi, a także uzyskać całościowy obraz klienta. Dodatkowe udoskonalenia obejmują m.in. narzędzie Mobile App Visual Editor, gdzie specjaliści ds. marketingu mogą testować i optymalizować obsługę klienta na aplikacjach mobilnych i w kontekście obsługi wielokanałowej.
Dzięki nowym dodatkom do chmury Oracle Marketing Cloud specjaliści ds. marketingu uzyskują następujące korzyści:
- Adaptacyjne tworzenie i optymalizowanie ścieżek klienta: specjaliści ds. marketingu mogą tworzyć adaptacyjne ścieżki oparte na wydarzeniach i zachowaniach klientów, w których podczas interakcji z marką to klienci decydują o tym, jaki będzie następny etap.
- Skuteczna koordynacja wielokanałowa: Orchestration Canvas pomaga specjalistom ds. marketingu w połączeniu wszystkich tożsamości danej osoby z różnych kanałów w jeden spójny profil, co pozwala im lepiej poznać każdego klienta.
- Sprawne i wygodne testowanie obsługi mobilnej: użytkownicy mogą wykorzystać interfejs typu „przeciągnij i upuść” niewymagający tworzenia kodu do testowania i optymalizacji aplikacji mobilnych.
- Zintegrowane środowisko i stos rozwiązań: specjaliści ds. marketingu mogą ujednolicić dane i aplikacje klientów dzięki zintegrowanemu stosowi rozwiązań Oracle Marketing Cloud.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz