Redwood Shores, Kalifornia, 18 kwietnia 2017 — Oracle poinformował dzisiaj o podpisaniu umowy dotyczącej przejęcia firmy Moat, najszybciej rozwijającego się dostawcy systemów do analizowania skuteczności kampanii marketingowych.
Rozwiązania Moat rozszerzą platformę Oracle Data Cloud, która wykorzystuje dane i analizy, aby pomóc czołowym wydawcom i specjalistom ds. marketingu w optymalizacji publikowanych materiałów. Połączenie rozwiązań Oracle i Moat pozwoli powiązać te informacje z danymi na temat odbiorców treści multimedialnych, a przez to zapewnić użytkownikom lepsze wrażenia i poprawić ich wyniki biznesowe.
Moat pozostanie niezależną platformą w ramach Oracle Data Cloud, dostarczającą sprawdzone pomiary i analizy dla największych marek na świecie, takich jak Nestle, Procter & Gamble i Unilever, oraz czołowych dostawców treści, w tym firm ESPN, Facebook, NBCUniversal, Snapchat i YouTube. Baza klientów instytucjonalnych firmy Moat oraz jej znakomity pakiet do analizy danych dotyczących uwagi odbiorców stanowi atrakcyjne uzupełnienie rozwiązań dostępnych w chmurze Oracle Data Cloud, ułatwiających docieranie do odbiorców i pomiar skuteczności realizowanych działań.
„Bardzo się cieszę, mogąc powitać dyrektora generalnego Jonah Goodharta i cały zespół firmy Moat w ekipie pracującej nad rozwojem platformy Oracle Data Cloud” — powiedział Eric Roza, wiceprezes Oracle i dyrektor Oracle Data Cloud. „Segment analizy uwagi odbiorców w firmie Moat wzrósł w ubiegłym roku o ponad 100%. Przedsiębiorstwo dostarcza ponad 600 wydawcom, markom i agencjom marketingowym użyteczne informacje dotyczące oglądalności, bezpieczeństwa marki, ruchu generowanego przez boty i kreatywności reklam. Dzięki przejęciu firmy Moat platforma Oracle Data Cloud może teraz udostępnić markom i dostawcom treści pełen pakiet rozwiązań ułatwiających docieranie do odbiorcy docelowego i przeprowadzanie pomiarów, pozwalających poprawić wyniki cyfrowych kampanii reklamowych praktycznie każdego typu”.
„Dołączamy do Oracle Data Cloud z dużym entuzjazmem” — powiedział Jonah Goodhart, dyrektor generalny i współzałożyciel firmy Moat. „Gdy koncern Oracle zaproponował nam współpracę, dostrzegliśmy w niej olbrzymi potencjał w obszarze wspólnego opracowywania innowacji. Jesteśmy przekonani, że mamy szansę na zasadnicze udoskonalenie marketingu i budowania wizerunku marek i dostawców treści w oparciu o lepsze dane i analizy”.
Dowiedz się więcej
Przeczytaj informację prasową
List do klientów i partnerów
Oracle i Moat – często zdawanie pytania
Prezentacja ogólna
wtorek, 25 kwietnia 2017
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz