Oracle poinformował, że rozwiązania pakietu Oracle Retail
Merchandising są teraz dostępne w formie usługi w chmurze Oracle Cloud.
Wprowadzenie usług chmurowych w tej kategorii pomoże handlowcom w strategicznym
rozwoju ich firm — poprzez zwiększenie mobilności, uproszczenie obsługi użytkownika,
stymulowanie zaangażowania klientów, tworzenie elastycznego i skalowalnego
środowiska biznesowego.
Usługi chmurowe Oracle Retail Merchandising to pakiet
rozwiązań typu SaaS, który udostępnia detalistom
funkcje wprowadzone na początku tego roku w rozwiązaniu Oracle Retail
wersja 16. Należą do nich np. konsole oparte na rolach, które dostarczają
użytkownikowi istotne dla niego informacje o zakupach, zapasach i finansach, a
następnie wykorzystują wyniki badań naukowych w dziedzinie handlu detalicznego
oraz analizę danych do tego, aby przyspieszyć podejmowanie ważnych decyzji
biznesowych i wykonywanie odpowiednich działań. W rozwiązaniu zastosowano
nowoczesną metodologię Oracle dla branży detalicznej opartą na wyjątkach oraz
ponad 500 dodatkowych wskaźników wprowadzonych w Oracle Retail Insights Cloud
Service wersja 16 w celu identyfikowania sytuacji wymagających uwagi
użytkownika.
Pakiet Oracle Retail Merchandising obejmuje usługi Oracle Retail Merchandising Foundation Cloud
Service, Oracle
Retail Integration Cloud Service, Oracle Retail Allocation Cloud Service i
Oracle Retail Invoice Matching Cloud Service. Oracle oferuje obecnie ponad
34 chmurowych usług Oracle Retail, m.in. usługę Oracle Retail Advanced
Science, Oracle Retail Insights oraz Oracle Retail Customer Engagement Cloud.
„Usługi Oracle Retail Merchandising usprawniają codzienną
pracę specjalistów handlowych, podczas której muszą oni dbać o należytą jakość
usług, poziom zapasów magazynowych, a także o wypracowanie pożądanych
wskaźników biznesowych” – komentuje Bartosz Kubicki, Dyrektor Sprzedaży rozwiązań
retail w Oracle Polska. „W połączeniu z wydajnością i bezpieczeństwem platformy
Oracle Cloud, usługi te stanowią najbardziej elastyczne i niezawodne
rozwiązanie do obsługi handlu detalicznego dowolnej wielkości. Dzięki
udostępnieniu swoich renomowanych rozwiązań handlowych i analitycznych w
Chmurze firma Oracle dba o to, aby sprzedawcy mogli natychmiast czerpać
korzyści z ciągłych inwestycji w nowe cechy i funkcje we wszystkich
rozwiązaniach dla handlu detalicznego, a jednocześnie mogli korzystać ze
światowej klasy platformy usług chmurowych, większej wydajności, najnowszych
wyników badań naukowych, analiz i zabezpieczeń”.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz