wtorek, 27 lutego 2018

Oracle liderem w raporcie Gartnera „Magic Quadrant for Configure, Price and Quote Application Suites”

Oracle został uznany za lidera w raporcie pt. 2018 Magic Quadrant for Configure, Price and Quote Application Suites*, który jest pierwszym w historii raportem Gartnera dotyczącym rozwiązań z tego segmentu. 

Tradycyjnie technologie do konfigurowania, wyceniania i ofertowania są postrzegane wyłącznie jako narzędzia sprzedaży. Jednakże z uwagi na coraz wyższe wymagania klientów oraz fakt, że przedstawiciele handlowi są zmuszani do osiągania coraz lepszych wyników przy użyciu coraz mniejszych środków, technologie te stały się kluczowe w usprawnianiu procesu zakupowego i zwiększaniu jakości obsługi klienta. Oracle CPQ Cloud udostępnia funkcje oparte na sztucznej inteligencji oraz jest fabrycznie zintegrowany z systemami obsługi klienta i ERP. Jest to jedyne rozwiązanie klasy korporacyjnej działające w chmurze, które obsługuje pełny proces zakupowy (od złożenia oferty do zapłaty i od zapytania ze strony klienta do realizacji zamówienia). 

„Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku znakomita obsługa klienta powinna być wpisana w DNA każdego przedsiębiorstwa. Oracle CPQ Cloud usprawnia proces sprzedaży, co owocuje lepszą jakością obsługi klienta we wszystkich kanałach przy jednoczesnym zwiększaniu poziomu akceptacji przez użytkowników oraz wolumenu i wartości wszystkich transakcji”  powiedział Ken Volpe, wiceprezes Oracle ds. rozwoju aplikacji. „Fakt, że analitycy Gartnera umieścili nas w polu liderów w tym segmencie odzwierciedla inwestycje poczynione przez Oracle oraz nasze zaangażowanie we wspieranie klientów w osiąganiu wyższej efektywności procesu sprzedaży”.

Oracle został uznany za lidera pośród 11 dostawców ocenionych w tym raporcie. Oceniono m.in. kompletność wizji (w obszarach takich jak znajomość rynku, strategia marketingowa, strategia sprzedaży, strategia produktowa, model biznesowy, strategia branżowa, innowacyjność i strategia zwiększania zasięgu geograficznego) oraz zdolność do jej realizacji (w obszarach takich jak produkt lub usługa, ogólna opłacalność, realizacja sprzedaży/ceny, reagowanie na potrzeby rynku, realizacja strategii marketingowej, obsługa klienta i działalność operacyjna). 

Oracle CX Cloud Suite umożliwia firmom zastosowanie inteligentnych metod zarządzania obsługą klienta i transformacji biznesowej. Dzięki tej niezawodnej platformie biznesowej, która łączy dane, doświadczenia i wyniki, firma może uprościć rozwiązania informatyczne, zapewnić swoim klientom innowacyjną obsługę oraz uzyskiwać przewidywalne, konkretne rezultaty biznesowe. W skład pakietu Oracle CX Cloud Suite – oprócz Oracle CPQ Cloud, wchodzą dodatkowo usługi Oracle Commerce Cloud, Oracle Marketing Cloud, Oracle Sales Cloud i Oracle Service Cloud.


Pobierz raport firmy Gartner pt. 2018 Magic Quadrant for Configure, Price and Quote Application Suites

*Gartner, „Magic Quadrant for Configure, Price and Quote Application Suites,” autorzy: Mark Lewis, Melissa A. Hilbert, 29 stycznia 2018 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz